2015. december 7., hétfő

Pozitív percek #114

Az elmúlt hét kellemes, örömteli perceit most is összegyűjtöttem, ezt olvashatjátok a mai bejegyzésben. Egy kicsit megint megfeledkeztem róla, hogy már elmúlt a vasárnap, annyira beleéltem magam a pihenésbe. :)

De lássuk, mik okoztak kellemes perceket a múlt héten!
♥ rendszeres pilates ♥ illatos gyertyák a Tesco-ból ♥ sütiket sütni ♥ fincsi ebéd egy ismerőssel ♥ találkozni barátnőmmel kicsit ♥ cupcake manikűr ♥ színeztem egy kicsit és izgalmasnak bizonyult ♥ a blogra folyamatosan tudtam időt szánni ♥ pihe-puha pizsi ♥ nagyon bejött a China Glaze Ruby Pumps piros csillámos körömlakk (ehhez tudni kell, hogy nem vagyok egy piros körömlakk kedvelő nő, csak kettő, akarom mondani most már 3 ilyen színű lakkom van) 

Nektek hogy telt az elmúlt hetetek?

2 megjegyzés:

  1. A múlt hét előnye, hogy vége. Még másfél hét, azt várom, hogy szabira mehessek, addig rohanás van. Én szeretem a pirosat, csak tényleg megfelelő árnyalatot kell találni, a paradicsompirosat pl. utálom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is szeretem, körömlakkban viszont valamiért csak néhány árnyalat tetszik igazán. :) még az egyik télikabátom is piros, szóval a színnel nincs gondom. :)
      ne is mondd, én nem dolgozom és suli sincs, de mindig rohanok mostanában, mindig van mit tenni!

      Törlés