2015. december 27., vasárnap

Pozitív percek #117

Idén ez a pozitív percek az utolsó a blogon, hiszen ez a vasárnap az utolsó az évben. Ez a hét kifejezetten kellemesen telt, a karácsony is békében és nyugiban folyt, sokat ettem, segítettem anyának és relaxáltam is. :)
♥ megérkeztek a fürdőtermékeim a Bomb Cosmetics-től ♥ finom és egészséges étkezések még karácsony előtt ♥ tesóm szülinapja  hawaii saláta a Hampizban ♥ elkészítettem a fehér csokis-narancsos ünnepi kekszgolyókat ♥ egyedül díszítettem a karácsonyfát ♥ apa szülinapi köszöntését előrehoztuk ♥ kaptam sok-sok könyvet (lesz mit olvasnom, a Karácsonyi lakomát már el is kezdtem még tanulás előtt) ♥ áfonyás sajttortát sütöttünk apának ♥ anyáéknak nagyon tetszettek az egyedi készítésű ajándékok is (bögrék, és egy váza, hamarosan egy fotónaplós bejegyzésben megmutatom) ♥ találkozni unokatesómékkal, és meglátogatni a papámat ♥ a kedvenc sajtos-tejszínes husim, krumplipürével (jobb alsó kép) ♥ kedves karácsonyi üzenetek 

Nektek hogy telt a hét? Remélem Ti is nyugodtan tudtatok ünnepelni és pihenni!

2 megjegyzés:

  1. Áfonyás sajttorta? Itt leakadtam, van egy csomó áfonya a fagyasztónkban. Biztos finom lehet.
    Nyugodt ünneplés? Inkább rohangálás volt, amikor otthon voltunk, még akkor is a szomszédba kellett menni, szóval pihenés az akkor volt, amikor nyugiban otthon takarítottam. De ha ilyenkor nem találkozunk a rokonokkal, akkor mikor máskor, mindenki elfoglalt év közben, szóval nem bántam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon finom volt. :) mivel előrehoztuk apa szülinapját (és semmi nem volt nyitva), így mi készítettünk neki tortácskát, áfonyás sajttortát választottunk közösen.
      igen, ezért szeretem a karácsonyt, ilyenkor mindenkivel összefutunk, akivel az év többi napján nem tudunk.

      Törlés