2015. december 7., hétfő

TESZT: Avon Christian Lacroix Bijou for Her parfüm*

Amikor október végén értesültem az Avon novemberi újdonságairól, rögtön megakadt a szemem a Christian Lacroix nevével fémjelzett új parfümökön. Kíváncsivá tett, így a novemberi újdonságok között megkaptam tesztelésre a parfümöt. A leírás alapján a Bijou egy orientális-gourmand illatkategória, amelyben az olasz mandarin találkozik a vaníliával és a fűszeres illatú csillagánizzsal. Lássuk, hogy ez nekem mennyire jött be!
A parfüm üvegcséjének kialakítása első pillantásra magával ragadott, nagyon tetszettek a promóképek is, ami alapján igazi ünnepi illatra számítottam. Kifejezetten elegáns az üveg, rózsaszín és gyémánt-mintás borítással, valamint gyémánt-szerű kupakkal. A kupak nagyon jól zár, ezért ha bedobod a táskádba, akkor is garantált, hogy egyben marad a parfüm. Hosszú távon érezhető az illata, hiszen eau de parfum-ről van szó, így órákon át tart!
Az illata valóban inkább fűszeresnek mondható, mint édesnek. Úgy gondolom, hogy ehhez az illathoz kell bizonyos fokú érettség, szerintem igazán jól az érettebb korosztálynak állhat ez az illat, az elkötelezett, dolgozó nőknek.
Ennek ellenére én is nagyon megkedveltem, szívesen fogom viselni, amikor az édes illatok háttérbe kerülnek majd nálam. :)
Kiszerelés: 50 ml,
Ár: a decemberi katalógusban nem kapható, a termék normál ára 7.999 Ft.

Mit gondoltok az Avon parfümökről? Illatoltátok már a Christian Lacroix Bijou parfümöket?

* A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem változtat a bejegyzésben olvasható véleményemen.

4 megjegyzés: