2015. december 2., szerda

TESZT: Avon Planet Spa Csokoládés arcmaszk*

Az Avon novemberi újdonságai közül talán az új, csokoládés Planet Spa arcmaszkra voltam a leginkább kíváncsi. Mivel nagyon szeretem a csokoládét és az illatát is, így ez a bűnözésmentes arcmaszk tökéletes választásnak bizonyult, és még csak plusz kalóriák sem szaladnak fel a használatával. :) 
Ahogy korábban említettem a Perfectly Purifying arcradír tesztjében, nagyon tetszik nekem a Planet Spa termékek csomagolása, ez a kis hullám az arcmaszkok, arcradírok tetején nagyon hangulatossá teszi a termék használatát.
Az Indulgent Spa Ritual csokoládés arcmaszk színét és illatát tekintve is a csoki pudingra hasonlít legjobban, egyszerűen fantasztikus, szeretne az ember beleharapni! Bár sajnos valószínűleg nem lenne olyan finom az íze, így ezt inkább ne kíséreljük meg! Annak ellenére, hogy ez egy sűrű arcmaszk, könnyen el lehet kenni az arcon akár kézzel is, viszonylag sok fogy egy alkalommal. Nagyjából 10-15 perc elég neki ahhoz, hogy kifejthesse hatását, ezután langyos vízzel távolítható el az elhasznált arcmaszk.
A shea vajnak köszönhetően szuperül táplálja az arcbőrt, pihe-puha érzést hagyva maga után. Nekem abszolút kedvenc arcmaszkom lett, ha elfogy, mindenképpen újra vásárolom!
Kiszerelés: 75 ml,
Ár: 949 Ft a decemberi katalógusból, amit akár tőlem is megvásárolhattok, itt.

Ismeritek már ezt az arcmaszkot? Kipróbálnátok?

* A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem változtat a bejegyzésben olvasható véleményemen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése