2015. december 19., szombat

TESZT: Avon Senses Winter Dreamland tusfürdő*

Ahogy bizonyára tudjátok, az Avon minden évben megjelenik karácsonyra néhány limitált kiadású termékkel, amik közül talán a fürdőtermékek a legnépszerűbbek. Idén a Senses termékcsalád ünnepi illata a Winter Dreamland -vagyis a téli álomország- nevet kapta, ami málna és alma illatok kombinációja.
A termék csomagolása a már megszokott átlátszó műanyag, aminek a kupakja extra erősen zár, így nem hazudok, ha azt mondom, egy kicsit féltem, hogy bontogatás közben letöröm az egyik körmöm. Szerencsére nem így lett, de erre természetes körmökkel rendelkező nőknek nem árt odafigyelni! :)
Maga a tusfürdő egy kicsit gélesebb állagúnak mondható, de még így is kifejezetten híg. Az illata nekem nem igazán juttatja eszembe az almát vagy a málnát, külön-külön, inkább egy mixnek mondható, ami számomra valamiért az adventi vásárokat, és a forralt borozásokat juttatja eszembe. És mint ilyen, tökéletes téli illat. :) Szárító hatást nem tapasztaltam, de én mindennap hidratálom a bőrömet fürdés után.

Összességében egy kellemes tusfürdőről van szó, amely szerintem a téli időszakban tökéletes lélekmelegítő hatással van a használójára! :)
Kiszerelés: 250 ml vagy 500 ml,
Ár: 399 Ft vagy 599 Ft a decemberi katalógusból, de az alábbi linken tőlem is megrendelhetitek.

Mit gondoltok a Winter Dreamland tusfürdőről? Esetleg használjátok is?

* A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem változtat a bejegyzésben olvasható véleményemen.

7 megjegyzés:

  1. Régen volt már Avon tusfürdőm, engem nagyon szárítottak. Nagyon nem vagyok tusolómániás, mindig másikat veszek.
    Ez valami új rendszer, hogy neten lehet rendelni tanácsadónőtől és a posta hozza ki, vagy hogy van ez?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az utóbbi években szerintem sokat javult a termékek minősége.
      Ezen a linken találsz hasznos információkat, https://avononline.avon.hu/hogyan-rendelj itt azt írják, hogy a Tanácsadó szerzi be Neked a termékeket, majd személyesen átadja. Így nálam például budapesti átadás oldható meg.

      Törlés
    2. a Tanácsadó kérheti a terméket postapontra ingyen, vagy plusz költségért címre.

      Törlés
    3. Akitől rendelni, szoktam, kb. 10 km-re lakik, kisgyerekkel, munkával elég nehézkes az átadás, de szegről-végről rokon, szóval nem akarnám megsérteni, hogy nem tőle rendelek. De. Beírtam a honlapra, hol lakom, erre kidobja, hogy legközelebbi tanácsadónő 30 km-re van. Elég hihetetlen, hogy egy 10ezres kis városkában ne lenne közelebbi tanácsadónő. Sokan mondták már, hogy fejlődött az Avon, jobbak a termékek, amit rendszeresen rendelek, az a szempillafesték, hővédő spray és kézkrém, egyszerre hármasával mindent. Lehet, tényleg ideje lenne alaposabban átnyálazni a katalógust (online, ugye), mostanában eléggé felcsigáztak a lakkjaik és NINCS még egy db Avon lakkom sem, magam sem értem.

      Törlés
    4. Ez furcsa, az jutott eszembe, hogy talán csak a regisztrált, online üzlettel rendelkező tanácsadókat dobja ki a rendszer, azokat, akik katalógusból rendelik, valamiért nem.
      Ha lakkvásárlásra adod a fejed, akkor amit tudok ajánlani Avon lakkok közül, azok az alaplakkok (gel strength base coat, és az 5in1 alaplakk), illetve a Gel Finish vonal, és a Nailwear Pro+ lakkok. :)

      Törlés
    5. Alaplakkot megnézem, köszi a tanácsot, a holos lakkok érdekelnek, ill. a Tender, Desire nevű NailwearPro+ kollekciós lakk és a Titanium, ha még lehet kapni.

      Törlés
    6. nincs mit! ez utóbbi elképzelhető, hogy már nem kapható.

      Törlés