2015. december 16., szerda

TESZT: Bomb Cosmetics Karácsonyfa fürdőbomba

Ahogy azt október végén láthattátok, vettem néhány terméket a Bomb Cosmetics-től. Két karácsonyi fürdőbombára esett a választásom, ezek közül a Karácsonyfa fürdőbomba tesztjét olvashatjátok ma.
Igazán télen szeretnék kádban fürdőzni, hiszen amint beköszönt a hűvös, úgy kezd egyre jobban esni egy-egy kádas kényeztető fürdőzés, ami nemcsak átmelegít, de el is lazít. Erre tökéletes megoldásnak tűnt beszerezni néhány cuki fürdőterméket, és mivel a Bomb Cosmetics termékeire már régóta kíváncsi voltam, így az éppen kapható termékek feltérképezése után rendeltem.

A termékleírás:
Karácsonyfa fürdőbomba
"Kis karácsony, nagy karácsony, de várjuk már a karácsonyt!"
Ezzel a fürdőbombával igazi frissítő fürdőt vehetsz, a tiszta grapefruit és fahéj olaj segít a teljes ellazulásban. A fán lévő aranyló csillámporok teszik pazarrá az élményt, míg a víz egy kicsit zöldes árnyalatba fordul. Az édes alma illat egy csipetnyi fahéjjal, teljes ünnepi hangulatot varázsol egy perc alatt a fürdőszobában!
Használata:
Dobd a fürdőbombát egy kád meleg vízbe és nézd, ahogy szétpezseg körülötted. Hagyd az illóolajakat, hogy átjárják a lelked egy nehéz nap után!

Maga a termék annyira cuki, hogy már ez is elég indok lehetne a vásárlásra, de azért megnéztem, hogy milyen illatok találkoznak benne, hogy biztosra menjek, tetszeni fog a kiválasztott fürdőfinomság. A csomagolásból a forró fürdővízbe helyezve azonnal elkezd pezsegni, és igen hamar elolvad, tengerkék színre festve a fürdővizet. A csillámló részek tényleg pazarrá teszik az élményt, mikor kiszálltam a vízből, szépen ott maradtak rajtam, mintha csak csillámló testápolót használtam volna utána. Kellemes élmény volt fürdeni vele, az illata is nagyon jó volt, sokáig megmaradt a fürdőszobában. Hidratáló hatása meglepően jó volt, de azért használtam testápolót, ez nálam már rutin. :)

A Karácsonyfa fürdőbomba kádba helyezéséről készült videó rövid változatát itt nézhetitek meg, ha pedig a teljes videót szeretnétek inkább megnézni, azt ide kattintva tehetitek meg! :)

Kiszerelés: 1 darab fürdőbomba 160 gramm,
Ár: 990 Ft, ide kattintva rendelhetitek meg.

Hogy tetszett Nektek a mai bejegyzés? Ismeritek a Bomb Cosmetics fürdőtermékeit?

2 megjegyzés:

  1. Nem vagyok ázós típus, nagyon ritkán fürdőzöm, inkább tusolni szoktam. Jó lehet, csillogósan kiszállni a kádból :) Nekem is kellene testápolóznom, de annyira lusta vagyok ilyenkor télen, csak a sarkamat kenem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is inkább a téli időszakban hódolok a kádban fürdésnek, és azt is csak akkor tudom élvezni, amikor hazamegyek szüleimhez, mert az albérletben nincs kád. :P Én télen fokozottan figyelek a testápolásra, a bőr hajlamos sokkal jobban kiszáradni a hidegben. Kézkrém, arckrémek, testápoló, lábkrémek. :)

      Törlés