2015. december 8., kedd

TESZT: Yves Rocher Aranyalma csillámló testápoló és tusfürdő

A mai bejegyzésben az Yves Rocher egyik karácsonyi kollekcióját mutatom be Nektek, a limitált kiadású Aranyalma Csillámló testápolón, illetve tusfürdőn keresztül.
Kezdjük a tusfürdővel!
A csomagolás számomra nagyon meggyőző, jól el lett találva, szerintem igazán ünnepire sikerült. Az alma illata kifejezetten érződik a tusfürdőnél, szerintem aki kedveli az almát, annak szaglás után biztosan tetszeni fog. Viszonylag híg típusú tusfürdő, a hozzá való pumpával sok nehézségtől kímélhetjük meg magunkat, hiszen lehetővé teszi a megfelelő adagolást. Nem érzek szárító hatást használat után, az illata azonban nem tart olyan sokáig. Erre a csillámos testápoló tud megoldást kínálni, hiszen ezzel hosszabban tartó illatot érhetünk el.
A csillámló testápolókkal jó viszonyban vagyok, így bátran meg mertem venni az aranyalmás tusfürdő párját. Nem létezik belőle csillám-mentes változat, így azok, akik semmilyen mennyiségű csillámot nem viselnek el, sajnos be kell érjék a kollekció többi tagjával.
Finom, viszonylag sok csillám található a testápolóban, így bőven jut a bőrre is. Én azt vettem észre, hogy a tavaly (és idén is) kapható Avonos fűszeres vaníliás, illetve magyalos csillámló testápolókban több volt a csillám, de ebben is van rendesen.
A testápoló kellően hidratál, az alma illat viszonylag sokáig érződik, de néhány óránál tovább már nem érzem magamon. A hidratálóhatás nálam fontos szempont, hiszen kifejezetten száraz bőröm van. Azoknak merem bátran ajánlani a testápolót is, akik egyrészt kedvelik a csillámos testápolókat, másrészt száraz bőrtípussal rendelkeznek. Nagyon száraz bőrre is jó hatással van, de mindennapos testápoláshoz válasszatok még mellé egy hidratálóbbat (Nivea Repair&Care, vagy Baba kakóvajas kényeztető testápoló).
Kiszerelés: 400 ml,
Ár: tusfürdő: 990 Ft,
csillámló testápoló: 1.350 Ft.

Szeretitek az Yves Rocher termékeit? Megvan esetleg Nektek ebből a kollekcióból valami?

2 megjegyzés:

  1. De jó, hogy írtál erről :) Múltkor léptem be hozzájuk, én is megvettem ezt a tusfürdőt, igaz, a mini másolatát, mert úgy voltam vele, hogy először próbáljuk ki milyen :) Nekem is nagyon tetszik az illata, ha a fürdőben vagyok, mindig megszagolom :D A pumpa mennyibe kerül?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, ha hasznosnak találtad a bejegyzést! a pumpa 190 ft-ba kerül, ha jól emlékszem. :)

      Törlés