2015. december 12., szombat

Things I like this week #21

A mai kedvences bejegyzésben kicsit jobban hangolódunk már a karácsonyra, illetve a téli hangulat előidézésére teszek kísérletet. :)

1. SMINK/MANIKŰR:
Forrás
Ez alkalommal egy nyomdázott manikűrt választottam, ami egy kicsit meg van bonyolítva még színátmenettel is, na meg homoklakkal. Tobzódunk a lehetőségekben. Én az egyszerűbb manikűrök híve vagyok, ritka az olyasmi nálam, hogy színátmenetre nyomdázzak, ennek ellenére tetszik! Lehet, ezzel teszek majd egy próbát, amikor sok időm lesz. :)

2. KÉP:
Forrás
A kis mikulásajándék is érkezhetne ilyen tasakokban, nagyon jópofa, ötletes megoldás! Én már nem mikulásozom, de ahol gyerek van, ott biztosan értékelnének egy ilyen meglepetéscsomagot.

3. HAJ:
Forrás
Ismét egy fonásra esett a választásom, nagyon tetszik! Az én hajam egy darabig nem lesz ilyen, úgyhogy addig is nézegetem a különböző ötleteket frizurákra.

4. FITNESZ:
Forrás
Ugye ti is rendszeresen nyújtotok edzés után? :) Én viszonylag hajlékony vagyok, de azért spárgázni még én sem tudok. Ebben is lehet fejlődni, nekem kb. azóta, hogy edzeni kezdtem, ez az egyik dolog a listámon, amit fejleszteni szeretnék.

5. ÉTEL/ITAL:
Forrás
Télen sajnos sokkal jobban kívánom a csokit/kakaót, forró csokit, édességeket. Inkább csak nézegetni próbálom, de tény, hogy nagyon mutatós képeket lehet találni a neten, szóval csak saját felelősségre! :)

6. OUTFIT:
Forrás
Van ebben a szettben valami, nem tudnám megmondani pontosan mi, mert nagyon egyszerű, mégis az évszakhoz teljes mértékben illő outfitet láthatunk a képen. Talán az tetszik, hogy nem tűnik erőltetettnek, a legalapvetőbb színekkel dolgozik, és időtálló. Na és kényelmes is, ami ilyenkor számomra fő szempont.

+1: HANGULAT:
Forrás
Hogy igazán téli hangulatba kerüljek, nekem a havas tájak látványa is szükséges, na meg szeretem nézegetni a szarvasokat is. Szigorúan csak képeken, élőben nem lenne kellemes élmény találkozni mondjuk vezetés közben egy-két példánnyal. :)

Hogy tetszett Nektek a mai képválogatás? Mit szerettek a téli időszakban legjobban?

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép az a köröm, most nekem is hasonló van, mármint kék-fehér és ezüst holoval ill. kékkel nyomdáztam rá. A hajam nekem csak lógni szokott, nincs időm reggelente fonogatni, csak otthonra szoktam,az outfit meg tetszik, én viszont színes párti vagyok, kellene oda valami piros vagy lila sál :)
    Télen csak a téli szünet/ szabi, amit szeretek meg a szép táj (amikor szép és nem latyakos), de a hideg, fűtésszámla, hólapátolás, rettenetes közlekedés inkább negatív, sajnos egyedül a karácsony, ami jó a télben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. alapvetően én is színes ruhadarabokat hordok, nehezen tudnék csak fekete-fehérbe öltözni, de azért néha elkap a basic színek viselése iránti vágy. :)

      Törlés
  2. A manikűr és a haj most nagyon tetszik. Úgy megkívánt a forró csokit most :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a kedvencem a fehér csokis forró csoki :)

      Törlés