2016. január 4., hétfő

2015 margójára

Ahogy már megszokhattátok az évek során, minden év végét követően átgondolom az elmúlt egy évemet, mind magánéleti, szakmai, mind a blog szempontjából. Ma erre a bejegyzésre kerül sor.
Forrás
A 2015-ös évem kifejezetten jó év volt, bízom benne, hogy 2016-ban is sok új, és persze pozitív élménnyel leszek majd gazdagabb. Az elmúlt évben nagyon odafigyeltem arra, hogy mindig a pozitív élményeket keressem, és arra helyezzem a hangsúlyt, ami szerintem maximálisan sikerült. Volt egy-két alkalom, amikor 1 napot késett a bejegyzés, de azt hiszem ez belefér, hiszen ez is azt támasztja alá, hogy volt mivel elfoglalnom magam.
A főiskolán az utolsó félévemet töltöm, január végén/február elején lesz az államvizsga, amit már nagyon várok. Szuper érzés, hogy idáig eljutottam, és bár néha nem volt egyszerű, mégis minden gond (és ismételt tárgyfelvétel) nélkül sikerült idáig eljutnom. Most már csak a tételek megtanulása, és a szakdolgozatvédő prezentációm elkészítése van vissza. Ehhez kapcsolódóan azt a hírt kaptuk nemrégiben, hogy a főiskolai státusz helyett, január elsejétől egyetemként működik tovább a suli, ami azt jelenti, hogy én már egyetemi diplomát fogok kapni! :)

Nézzünk néhány számomra kiemelkedő fontosságú (siker)élményt 2015-ből:
  • A szakmámba vágó gyakorlati helyet találtam, ahol nagyon jól éreztem magam, nem mellesleg megismertem Bogit, aki szuper ékszereket készít (Petit Mignon)! Bár nem maradhattam a gyakorlati idő lejártával, hálás vagyok a lehetőségért, hogy ott tölthettem a gyakorlatomat.
  • Legjobb barátnőm férjhez ment, az esküvő nagyon szép volt, és jól szórakoztam a lakodalomban is!
  • Munka mellett személyi edzőt fogadtam, akivel nagyon jól éreztem magam, és amíg csak tehettem, jártam a kondiba vele. Bízom benne, hogy 2016-ban is lesz lehetőségem ezt a szokásomat folytatni, addig pedig szintén nem lustálkodom, pilatesezem, amikor van időm. :)
  • A DIY terveim egy részét sikerült megvalósítanom, karácsonyra is készítettem a szeretteimnek ezt-azt, amiknek nagyon örültek! :)
  • A blog szempontjából jelentős esemény volt az októberi Digital Divas konferencia, amelyre először volt lehetőségem elmenni. Az Avon és a Cosmopolitan szervezésében rendezett eseményen a blogolásról volt szó különféle előadások, kerekasztal beszélgetések keretében. Hálás vagyok amiért engem is meghívtak rá! :)
  • Sikerült elkészítenem a szakdolgozatomat, amivel sokat dolgoztam, de azt hiszem megérte. Érdemjegyet még nem tudok mondani, de én úgy érzem, hogy jól sikerült.
  • Gazdagabb lettem sok új ismerőssel, és remélem, hogy ezek az ismertségek még sokáig kitartanak. :) 
  • Azt hiszem kifejezetten sok bejegyzés készült idén a blogra, ezek közül a recept bejegyzéseket emelném ki, amik eddig elvétve voltak csak megtalálhatóak. Idén szeretnék egy kicsit több receptet megosztani veletek, így ezen a téren várható több aktivitás.
  • Blog szempontjából sok sok tesztes bejegyzést olvashattatok 2015-ben, ezek egy része tesztelésre kapott termék (Avon), egy része pedig saját vásárlás eredménye. Ennek ellenére mindig az őszinte véleményemet olvashatjátok, mert fontos számomra, hogy hiteles legyen, amit leírok.
  • Az elmúlt évben 32 könyvet olvastam ki, ami szerintem kifejezetten szép szám. Azért tudom, hogy éppen ennyi, mert szépen listát is vezettem róla, kíváncsi voltam, hogy mennyi könyvet tudok kiolvasni 365 nap alatt. :)
Forrás
A jövőre nézve, ebben az évben a terveim közé tartozik az, hogy megvalósítsam több nagy álmomat, köztük azt, hogy egy olyan munkát találjak, amelyben maximálisan jól érzem magam. Másik nagy vágyam, hogy tehessek egy lépést a New Yorki terveim felé (ami "mindössze" annyi lenne, hogy egyszer néhány hétre kiutazhassak New Yorkba). Tudom, hogy ezért komolyan meg kell küzdenem, dolgoznom, de kitartó vagyok, és hiszem, hogy 30 éves koromig sikerül elérnem ezt a célomat.
Ami a blogot illeti, idén szeretnék egy kicsit több könyvélményről beszámolni, és a manikűrözésbe is jobban beleásni magam, de ezek mind az időtől függnek. Igyekszem majd minden fontos dologra időt szakítani.

A blogon a tesztes bejegyzések bizonyultak a legnépszerűbbnek idén.
Az öt legnépszerűbb posztot a linkekre kattintva érhetitek el/olvashatjátok el (újra):
1. Avon Nutra Effects Hidratáló termékcsalád teszt
2. Avon Indulgent Ajakrúzs teszt
3. Avon Sinful Romance körömlakk teszt
4. 2015 őszi Glamour-napi szerzemények
5. Avon Mega Effects szemhéjtus teszt

2016-ban több változás is be fog következni az életemben, de már nagyon izgatottan várom, hogy mit hoz az év! Remélem sok-sok pozitív dolgot! :)
Nektek is nagyon boldog és sikerekben, egészségben gazdag új évet kívánok!

6 megjegyzés:

  1. BÚÉK neked is, Lilla és sok sikert a céljaid eléréséhez! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen! viszont kívánom neked is! :)

      Törlés
  2. Boldog új évet! Rengeted teendőd van, maradjon meg a pozitív hozzáállásod, sok sikert!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! :) igyekszem. Neked is BÚÉK! :)

      Törlés
  3. Boldog új évet! És céljaid teljesedését kívánom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, Bogi, viszont kívánom neked is! :)

      Törlés