2016. január 9., szombat

A top 8 manikűröm 2015-ből

Egy bejegyzés erejéig még szeretném folytatni a visszatekintést az előző évemre, ma megmutatom Nektek a számomra legkedvesebb 8 manikűrömet 2015-ből. A linkekre kattintva elérhetitek a bejegyzéseket. :)


Nagyon pozitív élmény volt számomra megcsinálni Bogi manikűrjét a Volt-ra, hiszen ezelőtt nem volt alkalmam/lehetőségem a saját körmeimen kívül más manikűrjét is elkészíteni. Megtisztelő feladat volt, Bogi elképzelései szerint valósítottuk meg a manikűrt, ami nagyon tetszett nekem is. :)

Nektek van kedvenc manikűrötök a blogról, amit 2015-ben én készítettem?

4 megjegyzés:

  1. Ez a Voltos nagyon jó :)
    Nagyon gondolkodom az Eyre-en már régóta, annyira szép vele az egyszerű hópihés nyomdázás is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! :) én is nagyon szerettem!
      elég drága lakk, de szerintem abszolút megérte, mert csodás :)

      Törlés
  2. Az első képen levő leopárdos a kedvencem. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az nekem is nagy kedvencem volt! :)

      Törlés