2016. január 8., péntek

Elfogyott termékek #6

A mai bejegyzésben a legújabb adag elfogyott termékekről olvashatjátok röviden, hogy beváltak-e nekem, és megvenném-e őket újra.
A Dove intensive repair hajbalzsamát nagyon kedveltem, mert széppé és jól kifésülhetővé tette a hajam (amikor hosszabb volt, ez jobban számított), de most ki akartam próbálni egy új hajbalzsamot, így amikor elfogyott, lecseréltem.
Az Yves Rocher Jardins du monde tusfürdőit nagyon megszerettem az utóbbi időben, ezt pedig Eleninek köszönhetem, aki megajándékozott valamelyik szülinapomra vagy névnapomra egy narancsos tusfürdővel. Ezt használtam nyáron a kondiban, és szuperül felfrissültem tőle. A makadámdiós tusfürdőt az ősszel kezdtem el használni, és nagyon megtetszett, szintén kondiban használtam, majd itthon is. Újra fogom venni idén ősszel.
A Yankee Candle két tart-ja is bekerült a mostani bejegyzésbe, 2014-ben vettem/kaptam őket télen, és most fogytak el. Mindkettőt nagyon kedveltem, a Christmas Cookie édes, sütis illat, míg a Christmas Eve egy fűszeresebb, karácsony "estés" illat.
Az Avon Nutra Effects hidratáló termékcsalád gélkréme még novemberben elfogyott, és el is kezdtem fogyasztani a következő adag gélkrémet. Nagyon szeretem, úgyhogy ha nem változik az arcápolási rutinom, akkor még párszor biztosan ezt fogom venni.
Elfogyott a kedvenc kézkrémem is, amit 2014 karácsonyára kaptam tesóméktól. A The Body Shop Vanilla Brülée kézkréme annyira tetszett, hogy szívesen megvettem volna magamnak, de limitált illat volt, és idén nem hozták vissza a kínálatba. :/
A Balea ureás lábkréme az egyik kedvencem, jól ápolja a talpamat, így amikor elfogy majd a többi lábkrémem, újra ezt fogom megvenni, hacsak nem találok közben egy jobb termékre.
Végül az Yves Rocher 2014-es kis kiszerelésű fekete szedres kézkréme is kifogyott, ami helyett a téli kiadású kézkrémekből már megvettem a kandírozott narancs&fahéj illatút.

Nektek van a mai bejegyzésből kedvenc terméketek?

4 megjegyzés:

  1. A Christmas Eve tart nekem is nagy kedvencem lett, pedig eleinte nem tudtam mire számítsak, ha égetem. Most sem tudom meghatározni az illatát, de nagyon kellemes :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én fűszeres illatnak mondanám, ami segít a karácsonyi hangulat előhívásában. :)

      Törlés
  2. Ez a Baleás lábkrém csak nekem nem akar beválni... meg úgy egyik sem. Pedig fürdetem és reszelem is a talpamat rendszeresen, de mondjuk egy fárasztó nap után elég kellemes használni, olyan jól lehűti megnyugtatja a fáradt tappancsaim. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. próbáltad esetleg a scholl velvet smooth termékcsaládot? főként az éjszakai krémjük, illetve az intenzív szérumukat ajánlanám, bár árban ez tényleg sokkal magasabb, de szerintem megér egy próbát!

      Törlés