2016. január 5., kedd

NAILS OF THE DAY: 2015-ben nem látott manikűrök

A mai bejegyzésben néhány olyan manikűrt mutatok meg Nektek, amiket tavaly nem osztottam meg bejegyzés formájában. Azt hiszem, nem volt túl sok energiám és időm, így a mai manikűrök közül csak kettőt posztoltam korábban Instagramra.

Ez az ötlet nagyon tetszett nekem, így gondoltam kipróbálom, hiszen nagyon egyszerű elkészíteni. Most azon gondolkozom, hogy ismét el kellene készítenem. :)
Egyszerű lakkozás a China Glaze More to Explore nevű neon barack lakkjával. Egy kis nyarat csempészek most a blogra vele.
A munka mellett is jutott egy kis időm alkotni, egyik alkalommal ezt a manikűrt viseltem, amit már ugyan láthattatok bejegyzésben is, de ezt a képet még nem láthattátok. Az épület belsejében is nagyon hasonló színek dominálnak, mintha csak ahhoz készítettem volna a manikűrt!
Erre a manikűrre azért emlékszem élénken, mert amikor ezt készítettem, kicsit bénáztam. :) Ez is egy nyári nyomdázás, tukánokkal és a középső ujjon flamingókkal.
Végül, de nem utolsó sorban, a muffinos nyomdázás nem is olyan régről. :)

Hogy tetszenek Nektek ezek a manikűrök? Melyik áll hozzátok legközelebb?

4 megjegyzés:

  1. Főleg az utolsó kettő tetszik meg a kékes. Az állatminta nem áll hozzám közel. Szuper mind!

    VálaszTörlés
  2. Nekem is mind tetszik! Nem szeretem az állat mintákat, de valamiért a párduc mintát még egy-két körmömön elviselem. :)

    VálaszTörlés