2016. január 1., péntek

NAILS OF THE DAY: Icebears

Az év első bejegyzésében megmutatom Nektek a pár hete készített manikűrömet, amely úgy érzem a jelenlegi hűvösebb időjáráshoz remekül passzol. A manikűrt szabad kézzel készítettem!
A koncepció az volt, hogy egy igazi, fagyos, téli manikűrt készítsek, amibe jegesmedvékkel csempészek egy kis cukiságot, és vidámságot. A középső és gyűrűs ujjamra került kék alapszín, a többire pedig fehér. Ez utóbbira a Picture Polish - Eyre-al készítettem átmenetet, a két szín elegye így kicsit szürkéskék lett. Tettem rá egy réteg China Glaze Fairy Dust lakkot is, ettől számomra olyan hatása lett, mint amikor a hó visszatükrözi a napsugarakat.

A jegesmedvéket fehér, szürke körömlakkal és nail art pennel rajzoltam fel. Jobb kezes vagyok, így a bal kezemre lényegesen szebb mintát sikerült alkotnom, de azért a tökéletestől messze van. Talán az akril festékkészletemmel javul majd a technikám. :)
Hogy tetszik Nektek ez az évindító manikűr?

10 megjegyzés:

  1. Naaagyon aranyos lett! :)
    Boldog új évet kívánok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, Bogi! :)
      Neked is boldog új évet kívánok! :)

      Törlés
  2. Buék :) Ilyen átmenetet hogyan csináltál?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! neked is BÚÉK! :)
      alapnak fehér körömlakk, majd arra alapozószivaccsal vittem fel az eyre-t.

      Törlés
  3. Nagyon aranyos! Boldog újévet!:))
    xx Bianka

    VálaszTörlés
  4. De aranyos :) Boldog új évet!!

    VálaszTörlés