2016. január 3., vasárnap

Pozitív percek #118

Az idei év első pozitív percek bejegyzéséhez is elérkeztünk végre, én már alig várom, hogy február 6-7-ét írjunk, eddigre ugyanis egészen biztosan levizsgázom! Már csak egy hónap!
Lássuk, a héten milyen jó dolgoknak tudtam örülni! :)
♥ áfonyás zabkásák reggelire ♥ megérkezett a csini ruhám a H&M-ből ♥ edzés-edzés-edzés ♥ ütemtervet készítettem az államvizsga tételek megtanulására ♥ színezés ♥ New Yorkos naptár 2016-ra is ♥ fincsi ebéd január elsejére ♥ durva izomláz ♥ 

Sajnos nem ez a legjobban sikerült hetem, így mára csak ennyi pozitívumot tudtam találni.
Nektek hogy telt a hetetek?

4 megjegyzés:

  1. De szép lett az a színező! *.*

    VálaszTörlés
  2. Hú, már csak egy hónap, drukkolok az államvizsgához!
    Nálunk pihenés volt, pár nap munka, jól telt a hét, csak hamar vége lett.

    VálaszTörlés