2016. január 10., vasárnap

Pozitív percek #119

Újabb hét telt el, vagy inkább repült el, így ma a héten velem történt pozitív eseményeket osztom meg veletek a mai posztban.
♥ havazás ♥ edzés ♥ jól haladok a tanulással ♥ füzetek a terveimhez ♥ Olivia Natural tesztcsomag ♥ új táska ♥ a tanulás mellett is odafigyelni az étkezésre ♥ jártam fodrásznál ♥ egy kis kávézás, hogy jobban tudjak koncentrálni ♥ gyakorolgatom a fejenállást ♥ 

Nagy sikerélményem volt a minap, mert életemben először fejen álltam (igaz, hogy egyelőre szükség van a falra is, de ez gyakorlással javulni fog)! :) Egyelőre elég egyhangúak a napjaim, igyekszem a legjobb tudásom szerint készülni az államvizsgára, ezért nem sokat modulok ki, de éppen ezért igyekszem 4-5 nap is edzeni, hogy ne legyen olyan nagyon egysíkú (tanulós) minden napom. 
Nemsokára vége! :)
Nektek hogy telt a hetetek?

6 megjegyzés:

  1. Fejen állni világ életemben utáltam. Kézen állni tudtam, és azért kaptam 4-est, mert nem a bordás falnál tettem azt :D Mondjuk már mindkettő kivitelezhetetlen a sérvem miatt. :)
    De neked gratulálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! számomra ez egy nagy lépés, hiszen eddig sosem tudtam megcsinálni. remélem a többi célomat is elérem idén, csak gyakorolni kell. :)

      Törlés
  2. úgy tetszenek a képek, amiket ezekhez a bejegyzések mellé készítesz, mindig szép színesek, vidámak, imádom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez nagyon jól esik, köszönöm! :)

      Törlés
  3. Gratula a fejen álláshoz :) Én már nem próbálkozom, suliban ment utoljára.
    Kellemes volt ez a hét, bár kissé betegesen, mentek a dolgok a maguk útján.

    VálaszTörlés