2016. január 25., hétfő

TESZT: Avon Liquid Sequin - Glimmer*

Az Avon egyik nemrégen bemutatott újdonsága a Liquid Sequin körömlakk kollekció, amely glitteres lakkokat tartalmaz. A Glimmer-ről olvashattok ma, amely a kollekció arany tónusú, metál finisű körömlakkja, némi ezüst glitterrel.
A Glimmer egy kellemesen vibráló arany színű körömlakk, amelynek érdekessége, hogy az arany mellett elrejtettek benne egy adag különböző színekben (kék, lila, zöld, sárga, ezüst) váltakozó apró glittert, és kevesebb nagyobb méretű ezüst glittert is. Két rétegben szépen fedett nekem, viszont sajnos pontosan kell vele dolgozni, mert nagyon nehéz leszedni a mellékenődött lakkot!
A színét tekintve ez egy óarany árnyalatnak mondható, ami kicsit sárgás-néha zöldes beütést kap. A finist tekintve egyértelműen metál finisről van szó, ami ennek köszönhetően kicsit érdes felületűre szárad, hiába a fedőlakk. Viszont pont a glitteres tulajdonsága miatt kifejezetten tartós manikűrök készíthetőek vele, így akinek ez fontos szempont, annak jó hírem van!
Eltávolítani elég szörnyű, nem kifejezetten egyszerű, így inkább alkalomra, nail art részeként 1-2 körömre tudom elképzelni.

Sajnos úgy vettem észre, hogy ez az árnyalat az én bőrszínemmel nem igazán kompatibilis vagy csak magamon nem tetszett a lakk. Mindenesetre, ha lenyugodnak a kedélyek nálam, és több szabadidőm lesz, mindenképpen szeretnék még kísérletezni vele, nail art-ban várható, hogy fogok még írni róla! :)
Kiszerelés: 10 ml,
Ár: 899 Ft, a januári katalógusból, online itt érhető el.
Nektek hogy tetszik ez az árnyalat?

* A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem változtat a bejegyzésben olvasható véleményemen.

2 megjegyzés:

  1. Nem nagyon szeretem az aranyat, csak nyomdázni szoktam vele, de egy körmön tényleg jól nézhet ki. Vagy lehúzható alappal :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is inkább homoklakkban és nyomdázva tetszenek az arany lakkok. Nagyon nehéz megtalálni az igazit! :)

      Törlés