2016. február 27., szombat

Elfogyott termékek #7

Az idén már második alkalommal jelentkezem egy adag elfogyott termékkel, aminek egyrészt az az oka, hogy sok terméket sikerült kiürítenem, másrészt pedig az, hogy költözés előtt ez az utolsó ilyen poszt. A következő adag terméket már az új helyen fogom fotózni. :)
Nem nagyon szoktam táplálékkiegészítőkről írni, pedig használok néhányat, így már a havi vásárlós posztokban is láthatjátok őket. Az utóbbi időben a BioTech USA Iso Whey Zero proteint használtam, amit szerettem nagyon, viszont muszáj megemlítenem, hogy ez elég édes, mivel sok édesítő is van benne, így nem a legtisztább fehérje. Jelenleg a Natural Whey Proteint használom, ami egy sokkal természetesebb, plusz ízfokozóktól mentes, és édesítőszermentes termék.
A Baba kakaóvajas testápolót ez alkalommal utoljára láthatjátok ilyen keretek között, ugyanis találtam egy táplálóbb, számomra még egy kicsivel jobb terméket, az Avon Care kakaóvajas testápoló személyében.
Az Yves Rocher Plaisirs Nature vaníliás tusfürdőjét hosszú ideje most tudtam elfogyasztani, elég sok tusfürdőm van. És úgy tűnik nem akarnak nagyon fogyni. :) Nekem ez egy nagyon nagy kiszerelés, ha nem egyedül használnám, újravenném.
Két lábápolót is elhasználtam, az egyik az Avon egy már nem kapható terméke, a makadámdiós lábkrém, a másik pedig a Scholl Velvet Smooth éjszakai kréme, amik helyett rátaláltam a Ziaja tápláló talpápolójára.
Végül, de persze nem utolsó sorban, illatok frontján is történt jelentős fogyás. Az F&F Home Winter Day illatgyertyát nagyon szerettem, kellemes, vaníliás illata volt és meglepően jó, tartós illata. A Yankee Candle-től három tart-ot használtam el, a Snowflake Cookie, a Mandarin Cranberry és a Cranberry Twist illatúakat. Ez utóbbi kettőt bármikor újravenném, imádtam őket. A Snowflake Cookie igazi, téli, sütis, tömény illat, így csak télen venném meg, viszont ennél szerintem kellemesebb süti illatú a Christmas Cookie.

Melyik terméket próbálnátok ki szívesen ti is?

6 megjegyzés:

  1. Nálunk bezzeg fogynak a tusfürdők, a samponok is nagy tételben, mindig azon kapom magam, hogy jobb lett volna ötösével venni. Elköltözöl? Izgalmas :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én egyedül használom őket, így nekem csak a 200, 250 ml-es kiszerelések érik meg igazán. :) Van sok tusfürdőm, de szerencsére egy ideje azon vagyok, hogy lefogyjon a készletem egy normális mennyiségre. :D
      Igen! :)

      Törlés
  2. Hű, én fitness teremben dolgozok, ott árulunk ilyen Iso whey-es dolgokat, de mindig "méregként" gondoltam ezekre. Ez mire jó pontosan, vagy te mire használtad, és segített, vagy elérted vele azt, amit akartál?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Alapvetően a fehérje készítményekre nem kell rossz dologként gondolni. Ha nem eszünk elég fehérjét, úgy nem tud edzés után a szervezet megfelelő mennyiségű tápanyagot magához venni, így nem tud növekedni az izom (ami ugye nagyrészt fehérjéből áll).

      "Az intenzív edzés leüríti az izomzat glikogénraktárait, és mikrosérülések tömkelegével árasztja el az izomszövetet. Testünk ilyenkor szénhidrátért és aminosavakért kiált, minél hamarabb. Ha ezt nem pótoljuk, akkor szervezetünk saját, még ép izmainak lebontásával fogja pótolni a hirtelen fellépő hiányt. Ezt mindenképpen meg kell akadályoznunk, hiszen ez pont
      céljainkkal ellentétes eredményre vezet – mi növelni akarjuk az izomzatunkat, nem lebontani.
      Épp ezért, ez az egyetlen időpont a nap folyamán, amikor a folyékony formában bevitt táplálék – ami lehet egy fehérje egy általunk belekevert szénhidrát kíséretében, vagy komplett megoldásként egy tömegnövelő – előnyösebb a szilárdnál."

      Azért azt érdemes megemlíteni, hogy a fehérje nem egyenlő a tömegnövelőkkel, így nem leszel tőle nagyobb.

      "Fehérje nélkül nincs izomtömeg növekedés. Edzés ide vagy oda, fehérjéből mindenképpen biztosítanunk kell egy bizonyos mennyiséget, hogy az izmaink növekedni tudjanak, és hogy szervezetünk fenntartsa a már meglévő izomzatunkat."

      néhány cikk, amit érdemes átolvasni:
      http://shop.builder.hu/feherje-kalauz-nem-csak-ujoncoknak-a1413#__sNmM5NTYyMTI5N2ZhOTljZg
      http://shop.builder.hu/feherje-mikor-mennyit-hogyan-a3181#__sNmM5NTYyMTI5N2ZhOTljZg

      Törlés
    2. Köszi, hogy ezt leírtad :) Én eddig a BioTeches fehérje müzliszeletet próbáltam csak, de attól felpuffadtam, úgyhogy hanyagolom :D Te amúgy sportolsz valamit, vagy otthon tornázol? Az érdekelne, hogy látod-e magadon az izomnövekedést vagy hogy mondjam, szóval hogy érdemes-e egy ilyenre befektetni?

      Törlés
    3. ó, igen, erre nem válaszoltam még! :)
      amikor konditerembe jártam a nyáron, (júniustól egészen november elejéig tudtam rendszeresen járni) akkor sikerült a karizmaimat fejleszteni, ugyanis nekem ez a legnehezebb. ez idő alatt személyi edző is a segítségemre volt.
      amióta nem tudok konditerembe járni, azóta blogilates-re edzem itthon, kar-napokon pedig egyéb súlyzós gyakorlatokkal egészítem ki a blogilates-videókat, és így sikerült megtartani a feltornázott izmokat. folyamatosan érzek egyébként fejlődést, bár talán nem látványos annyira, mert én mindennap látom magam, de megjegyezték már, hogy látszik, nem csak a 4 fal közt ülök otthon.

      sajnos a fehérjék elég drágák, de szerintem megéri megvásárolni, és fogyasztani. :) viszont ha edzünk, bármilyen formában, akkor az étkezésünknek is rendben kell lennie, mert a kettő csak együtt tudja kifejteni a megfelelő hatást. :D
      remélem, tudtam segíteni, engem egyébként nagyon foglalkoztat az edzés, és az ehhez kapcsolódó étkezés.

      Törlés