2016. február 29., hétfő

Februári szerzemények

Nagyon hamar eltelt a február is, így aztán ma megmutatom Nektek, hogy ebben a hónapban mit vásároltam, kaptam tesztelésre vagy ajándékba.
Az Avon februári újdonságaként a matt hatású ajakrúzsok közül három színt választottam tesztelésre, illetve megérkezett a januári tesztcsomagból kimaradt kakaóvajas kézkrém, és az Attraction for Her EDP is, amiről terveim szerint a héten vagy jövő héten olvashattok! :)
A Rimmel új szempillaspirálja, a Volume Colourist nagyon felkeltette az érdeklődésemet, és mivel a jelenleg használt spirálommal nem egészen vagyok megelégedve, így megvásároltam ezt. Terveim szerint fogok is róla írni, hiszen tudom, hogy ez most sokakat érdekelhet. :)

A New Yorkerbe nadrágot próbálni tértem be, amikor szüleimnél jártam az államvizsga után, de közben megakadt a szemem ezen az edzőcipőn is, ami jócskán le volt értékelve, így elhoztam. A farmer is jól állt, találtam olyat, ami méretben is rendben volt, bár ez úgy fest, már nem is annyira egyszerű feladat.
Anyával még januárban lebonyolítottunk egy kis teás rendelést, amiben én egy zöld teát, és egy oolong teát kértem, ez utóbbi állítólag szuper a zsírlerakódás megelőzésében, erről itt olvashattok bővebben. Már mindkettőt használtam, ez a zen chai tea nagyon ízlik. Én már egy ideje teljesen ízesítés nélkül iszom a teákat, így tökéletesen meg tudom állapítani, melyik tényleg finom, mindenféle ízfokozók nélkül is. :)
Na, igen, anyáék a diploma megszerzése kapcsán adtak nekem a kedvenc Oreos Milkámból, ráadásul ezt a hatalmas, 300 g-os kiszerelést. :) Igyekeztem mértékkel fogyasztani.

A H&M-ben is farmert próbálni jártam első sorban, illetve néhány nappal ez előtt a vásárlás előtt felpróbáltam néhány sportfelsőt, sportmelltartót, így ez a neon felső már igenis tudatos vásárlás eredménye. A baglyos blúzt nem tudtam otthagyni, a döntésben az is segített, hogy egyetlen darab volt a méretemben, és a kaposvári H&M-en kívül máshol nem láttam. Aki régóta követ, az tudja, hogy szeretem a baglyos dolgokat, ruhákat, dekorációkat, kb. mindent. :)
Elhasználtam a korábbi fehérjémet, ezért gondolkodtam, hogy milyen utánpótlást vegyek ahelyett. A Natural Whey Proteint választottam a BioTech USA-tól, amihez a Köki napokon belül mindig 15% kedvezménnyel lehet hozzájutni, én is így tettem. A Natural Whey Protein mindenféle ízfokozóktól, édesítőszerektől mentes, tiszta fehérje, amit nem az élvezeti hatása miatt iszok, hanem az edzés utáni fehérje regeneráció és fejlődés miatt.
A névnapomra ezt a sok-sok dolgot kaptam szüleimtől és tesóméktól. A Pandala-szigetek színezős könyvet és a képet tesóméktól kaptam. Salla Simukka-féle Hófehér trilógiájával (Vérvörös, Hófehér, Ébenfekete) anyuék leptek meg, amiket már ki is olvastam, nagyon tetszettek. Egy natúr szappant is kaptam, a Lindera Narancs-fahéj illatú szappanját, aminek valójában süti illata van. :) Ott a kedvenc fehér csokim is, amiben áfonyadarabok vannak (Rossmannban kapható). Ezen kívül egy baglyos szilikonformát (muffinhoz), és egy nesszeszert is kaptam szüleimtől, ami utazáshoz szuper lesz.
Az egyik állásinterjúm egy bevásárlóközpontban volt, ahol található Kik is, így utána benéztem oda, és nem kellett csalódnom. Egy cuki, tojás alakú konyhai időzítőbe szerettem bele, ami mondanom sem kell, nagyon tavaszi, (a húsvéti termékek között volt) és kedvező áron juthattam hozzá. :)

Nos, ennyi lett volna a februári szerzemények, ha valamelyik termékről részletesebben is olvasnátok, írjátok meg kommentben!

7 megjegyzés:

  1. Szerintem ugyanazt a nacit vettük, meglepődtem milyen jó - nagyon kellemes az anyaga, ilyen simulós, kényelmes, és a dereka is pont annyira van fent, amennyire kell, nagyon örülök neki hogy felpróbáltam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én a slim fit nadrágokat szeretem, alkatom miatt nekem ez az előnyös típus, és csípőfazonú, de nem olyan alacsonyan van. valahol csípő és derékfazon között. :)

      Törlés
  2. Mennyi baglyos dolog <3
    Edző cipőt a héten szeretnék venni,kis is néztem egy darabot a Dechatlonban, viszont először szét nézek én is a New yorkerben. Köszi a tippet :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nincs mit, remélem sikerrel jársz! :)

      Törlés
  3. Szia! :) Egy olyan kérdésem lenne, hogy a Rimmel új spirálját mennyiért árulják?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez abszolút bolt függő. rossmannban akkor vettem, amikor bevezető akció volt, akkor 1.799 ft-ért lehetett kapni. nézz körül dm-ben, tescoban, rossmannban, müllerben, ahol jobb áron van, ott érdemes megvenni. :)

      Törlés
  4. Nekem is az Oreos Milka az egyik kedvencem :) Kicsi, nagy, jöhet mindegyik :)

    VálaszTörlés