2016. február 10., szerda

FITSPIRATION #2

A mai fitspiration bejegyzésben összegyűjtöttem néhány aktuális kedvenc képemet, amikre ha rápillantok, sokkal motiváltabb leszek, amikor éppen nincs kedvem edzeni.
Ezt a rovatot egyébként gyakrabban szeretném idén frissíteni, bízom benne, hogy ez sikerülni fog. :)
Forrás
Már egy ideje nekem is van ilyen edzős labdám, de még nem fújtam fel, mert itt az albérletben nehezen tudnám ide-oda tenni, pedig szuper hasizomgyakorlatokat lehet csinálni vele. Remélem, hogy ez a kérdés is hamarosan megoldódik és lesz több helyem pakolgatni a labdámat.
Forrás
Ha végre beköszöntene a tavaszias idő, akkor el kellene járnom futni a szabadba, mert a nyáron rájöttem, hogy úgy sokkal könnyebben tudok többet futni, mint a futópadon. Persze a futópadon meg lehet adni a dőlésszöget is, ami azért jobb, mint a sík terepen futni. Mindennek megvannak az előnyei. Nekem viszont télen túl hideg van ahhoz, hogy kimenjek a lakásból futni, így ez kimarad, amíg nem lesz kellemes idő.
Forrás
Alexandra Bring az egyik olyan külföldi fitness csajszi, akit követek. Lehet a svéd Barbie-babának is titulálni. Nekem ő az egyik példakép, ha lehet ilyet mondani. Nagyon szeretem a fotóit, a (számomra motiváló) videóit. Svédországban él, van egy blogja, a Femimal női táplálékkiegészítők arca és megálmodója, emellett márciusban bemutatja a saját sport ruházati vonalát, ami szerintem követendő példa. Nekem azt üzeni, hogy merjünk nagyot álmodni, és merjük megvalósítani az álmainkat.
Forrás
Az utóbbi időben teljesen rákattantam a fejenállásra, és annak tökéletesítésére. Az egyensúlyozáson még dolgozom. :)
Forrás
Az idei évben szeretnék többet foglalkozni a nyújtással, a hajlékonyságom fejlesztésével is. Bár alapvetően elég hajlékonynak tartom magam, azért mindig van hova fejlődni és kell is erre törekedni!
Forrás
Nincs is jobb, mint egy színes, vidám ruhadarab, amit edzéshez viselhetünk. A kedvünk abszolút jobb lesz tőle és kitartóbbak, hatékonyabbak lehetünk, ha egy élénk színnel dobjuk fel a szettünket. :) Bizonyított.
Forrás
A balett szerintem kifejezetten nehéz sportág (ha lehet sportnak nevezni), de annyira szép. Az biztos, hogy a hajlékonyságot is fejleszti, nemcsak az izmokat. Talán egyszer megnézem, milyen a felnőtt balett.
Forrás
Ahogy az előzőekben mondtam, a színek szerintem igenis fontosak az edzésnél. Ez a menta színű cipő nagyon nagyon tetszik, régóta nézegetem. A menta színű körömlakkokat is nagyon kedvelem, így talán nem meglepő, hogy cipőben, ruhákban is imádom.
Forrás
Ez az egyik kép, amit a telefonomra is letöltöttem, hogy motiváljam magam, ha éppen lazítani akarok. Ugye a hasizmokat a legnehezebb elővarázsolni és ennél különösen fontos a helyes étkezés.

Hogy tetszett Nektek a mai Fitspiration? Szeretnétek még sok ilyen bejegyzést?

4 megjegyzés:

  1. Alig várom,hogy picit melegebb legyen és mehessek szaladni. Már ki is néztem egy szép sportcipőt :D. Valahogy a házi edzés nem az igazi számomra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én szeretem, de persze egészen más olyankor itthon edzeni, amikor még nem dolgozik az ember, mint olyankor, amikor munkából esel haza. ha dolgozom, akkor a kondi mellett teszem le a voksom. :) amúgy futni régen szerettem, mostanában már inkább nehezen veszem rá magam. nem szeretem a cardiot. :D

      Törlés
  2. Ez nagyon jó bejegyzés lett Lilla! Tényleg meghozza az ember kedvét az edzéshez. :) A baletton már én is nagyon régóta gondolkozom, de Szeged környékén sajnos nem találtam még megfelelő táncsulit. Ha a kezdő nyújtásokról szeretnél olvasni és egyéb sportos dolgokról, Encsi blogját (You're my cup of tea) tudom ajánlani. (Amúgy nekem ebből a szempontból Encsi, Te és Csipkelány vagytok a fő motivációs forrásom. :) ) Egy rendszeres olvasód. :) Edina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik! :)
      Meg fogom lesni, és még egyszer köszönöm a kedves szavakat! :)

      Törlés