2016. február 2., kedd

Januári szerzemények

Máris elrepült a január, ami azt jelenti, hogy ideje megmutatnom, miket vásároltam/kaptam tesztelésre a hónapban.
A The Body Shop kókuszos kézkrémét már ki akartam próbálni, nagyjából azóta, hogy elfogyott a korábbi, Vanilla Brülée kézkrémem. Nagyon tetszett az állaga, így gondoltam a kókusz illatot nem tudják nagyon elrontani. Nos, nem kókuszos az illata, de ennek ellenére el fogom használni, táskába dobós kézkrémnek nagyon praktikus, hiszen csak 30 ml. 
Továbbá a Vanilla Brülée testvajához is sikerült hozzájutnom, és egy szintén limitált Ginger Sparkle tusfürdőhöz is. Ez utóbbiban abszolút érezhető a gyömbér, és ezáltal frissítőbb illat. A testvaj egyáltalán nem olyan illatú, mint a tusfürdő verziója, ezért kicsit csalódott voltam, sokkal inkább virágos, így a tavasz közeledtével, és mivel a hidratálása jelenleg nagyon jól jön (télre úgy tűnik kell is nekem), így el fog fogyni.
Egy táplálékkiegészítős vásárlás is szükséges volt, hiszen elfogyott az Omega-3 és a Calcium-Magnezium készletem, és összehasonlítva a Biotech-el, most a Scitec nyert. Az Omega-3 nekem nagyon sokat segít az ekcéma megszüntetésében például, így ez alapvető szükséglet számomra. :)
A Lidl-ben megint élvezhetem a fitnesz termékek széles kínálatát, ezúttal csak egy földimogyoró alakú labdát vettem, és egy pár fülhallgatót.
A hónapban választhattam néhány terméket az Olivia Natural kínálatából, így a fenti termékekről várhatóak a tesztes bejegyzések (államvizsgára való készülés mellett eddig csak a sampon szappant próbáltam). A fürdőgolyó Yland-ylang-os, elég jól beteríti az illata a helyiséget. :)
Egy új táska is becsúszott így januárban, bár nem volt leértékelve, de úgy voltam vele, hogy kell már egy új. Mindegyik táskám eléggé odavan már, így ez a Pimkie-s darab nagyon jó szolgálatot fog tenni. Elég masszív, és jól pakolható, így a mai államvizsgára is ezt vittem (igen, ez egy időzített bejegyzés, és ezekben a pillanatokban vizsgázom), amibe belefér a váltó magassarkúm is. :)
Az Avontól is kaptam egy kis csomagot, amiben az új kakaóvajas testápoló, egy Liquid Sequin (Glimmer) körömlakk és egy ajakceruza (Risque Rose) bújt meg. Ez utóbbiról még nem írtam, de a többi termékről már olvashattátok a véleményem. :)
Nővérem születésnapjára kapott a Libri-től kedvezményt, így felajánlotta, hogy szívesen megrendel nekem bármit, ami érdekelhet. Mivel a Triton végre megjelent magyarul is, ezzel a lehetőséggel éltem is, a vizsga után a napokban tervezem elkezdeni!
A Ziaja is küldött nekem egy kis teszt-csomagot, ami az általam választott talpápoló krémből, és a kókuszos testápoló vajból áll. Tegnap el is kezdtem tesztelni, hamarosan poszt formájában olvashattok róluk! :)

Ti miket vásároltatok/kaptatok januárban?

6 megjegyzés:

  1. Sok sikert kívánok Neked! Biztos nagyon ügyes leszel.
    A táskába beleszerettem <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Bogi! tegnap le is vizsgáztam! :) Nálatok van Pimkie? :)

      Törlés
    2. Hát hogy őszinte legyek fogalmam sincs!De szerintem van :)

      Törlés
  2. Te aztán nem vagy semmi, államvizsga napján is gondoskodsz posztról :) Naaagy gratula a vizsgához, most biztos nagyon örülsz :)
    Az ajakceruza érdekelne, mennyire hidratál és csúszkál, mert nekem mindig ezzel van bajom, bár a Catrice ceruzája tökéletes.
    Pár Moyra lakkot vettem, januárban spórolás volt ezen a fronton de ruhákat vettem, pulcsit és nadrágot, mert kellett alkalomra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hétfőn nagyrészt már pihentem, így volt időm megírni a posztot. :)
      igen, most van tesztelés alatt az ajakceruza, terveim szerint a jövő hét végéig kikerül a bejegyzés is róla. :)

      Törlés
  3. Nagyon jókat vásároltál, a táskát imádom!

    VálaszTörlés