2016. február 7., vasárnap

Pozitív percek #123

Február első hétvégéjéhez is elérkeztünk, csak úgy repül az idő! Tudom, ezt sokat hallhattátok tőlem mostanában, de tényleg így érzem. :)
Nézzük, hogy a héten, milyen jó dolgok történtek velem.
♥ Ziaja tesztcsomag érkezett ♥ mindenféle finom és egészséges kajával készülni a vizsga napjára ♥ lediplomáztam a héten, szuper érzés ♥ újra elolvasni a Poszeidónt ♥ és belekezdeni a folytatásába, a Triton-ba ♥ szigetvári fürdőzés, lazítás ♥ beleszerettem a képen is látható baglyos blúzba, így megvettem ♥ találtam magamnak új farmert ♥ álláskeresés ♥ kádban relaxálni ♥ az államvizsga kapcsán: szurkolások és kedves szavak 

Ahogy láthatjátok, a héten lediplomáztam, ami nagyon jó érzéssel tölt el, hiszen megkezdhetek egy új fejezetet az életemben, amire már nagyon vártam. Bízom benne, hogy idén is jól fog alakulni minden, és hamar találok egy olyan munkát, ami megfelelő számomra. :) Addig is aktívan keresek, írom a bejegyzéseket Nektek, mert bizony van miről írnom, és folyamatosan tervezgetek, ötletelek.
Remélem Nektek is jól telt a hetetek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése