2016. február 14., vasárnap

Pozitív percek #124

A héten történt pozitív gondolatok, pillanatok összegyűjtése mindig sokat segít a pozitív hozzáállásom megőrzésében, így már hosszú hetek óta, sőt, évek óta minden vasárnap csokorba gyűjtöm a héten történt kellemes dolgokat. Ez ma sem lehet másképp, nézzük, mik okoztak ezúttal örömet!
♥ kiolvastam két könyvet is a héten ♥ Avon tesztcsomag érkezett ♥ újra sokat fényképezni a gépemmel, és nem a telefonnal ♥ várom a tavaszt ♥ vendéglátás ♥ sok-sok tesztes bejegyzés készült el a héten ♥ új kedvenc termékekre lelni ♥ szépséges csokor a közelgő névnapomra ♥ oolong tea, zöld tea ♥ örömteli hírt kapni ♥ megcélzom a heti egy nap nyújtás bevezetését 

Nektek hogy telt a hetetek?

2 megjegyzés:

  1. Szép csokor :) Ágyat vettünk, összeszereltük :) Finom halat sütöttem és húslevest főztem :) Egyedül töltöttem 8 órát, igaz takarítottam, de remek volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! a névnapomra kaptam szüleimtől. :) vagyis apa választotta.
      akkor nem unatkoztál a héten! :)

      Törlés