2016. február 21., vasárnap

Pozitív percek #125

A vasárnapi bejegyzés a szokásos módon a pozitív percek, így ma is összegyűjtöttem azokat a pillanatokat, élményeket, amik mosolyt csaltak az arcomra a héten.
Volt néhány! :)
♥ edzés utáni izomláz ♥ manikűr ♥ új, átlátszó nyomdázó ♥ csajos nap ♥ sok jó könyvet olvastam ki az elmúlt hetekben ♥ Avon matt rúzsok tesztelése ♥ kedves köszöntések ♥ látókör szélesítés ♥ tervezgetni ♥ a kedvenc Yankee Candle tartom ♥ megnéztem a Brooklyn című filmet, tetszett 

Nektek hogy telt a hetetek?

5 megjegyzés:

  1. <3 Edzés utáni izomláz...na bevallom annak nem örülök :D megint nem tudok leülni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nagyon szeretem, mert tudom, hogy tényleg megdolgoztam érte. :)

      Törlés
  2. Munkával, de megnéztük a Deadpoolt :) Most látom csak, boldog névnapot!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! :)
      tetszett a film?

      Törlés
    2. Sokat nevetgéltem rajta, de azért kell hozzá egy lelkiállapot, akasztófahumorú film.

      Törlés