2016. február 19., péntek

TESZT: Avon Care Kakaóvajas kézkrém*

Az Avon egyik januári újdonsága az Avon Care termékcsaládok külsejének és belsejének megújítása volt. Korábban már olvashattátok, hogy a kakaóvajas testápolójuk belopta magát a szívembe, hiszen nagyon jó termékről van szó. Ha még nem találkoztatok ezzel a bejegyzéssel, akkor itt elolvashatjátok.
A kakaóvajas testápolóval egy időben a kézkrémet is ki szerettem volna próbálni, amit végül a februári tesztcsomagban meg is kaptam.
Az illatáról csak azt tudom elmondani, amit a testápolónál is, nagyon tetszik, pont olyan illata van egyébként, mint a testápolónak, így akinek az tetszik, ez is biztosan fog! A design itt is nagyon szimpatikus nekem, a kakaóvajas világra jellemzően barna színek dominálnak. A kupakja pattintós, maga a termék könnyen adagolható. Az állaga hasonlóan krémes és gazdag, nagyjából egy nagyobb borsónyi mennyiséget szeretek eloszlatni a kezemen belőle. Napi néhány alkalommal használva kifejezetten puha, hidratált kéz lesz az eredmény, ami szerintem elég meggyőző!
Eltérően a standard kiszerelésektől, az Avon Care kakaóvajas kézkrémjét 100 ml-es kiszerelésben tudjuk megvásárolni, ami sokáig elég is lesz. Nekem jelenleg ez a kedvenc kézkrémem, biztosan meg fogom még vásárolni, amikor elfogy! :)
Kiszerelés: 100 ml,
Ár: jelenleg hihetetlenül kedvező, 349 Ft-os áron tudjátok megvásárolni a kézkrémet Avon Tanácsadónőtől vagy online itt.

Hogy tetszett Nektek a mai bejegyzés? Ismeritek, szeretitek ezt a kézkrémet Ti is?

* A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem változtat a bejegyzésben olvasható véleményemen.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem, isteni illata van. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem is! :) engem meggyőzött. :D

      Törlés
  2. Volt nekem is ilyen, imádtam az illatát. Amikor nem kell sok hidratálás, azaz tavasztól őszig, mindig Avon kézkrémet veszek, ami akciós :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem ebben a hidegben is kifejezetten jól hidratál! :) az illatát meg imádom. :)

      Törlés