2016. február 22., hétfő

TESZT: Avon Matt hatású ajakrúzs*

Az egyik legjobban várt teszt termékek a hónapban az Avon új matt ajakrúzsai voltak, így nagyon izgatottan fogtam bele a tesztelésbe. Ajakrúzsokban nekem a matt hatású változatok sokkal jobban bejönnek, így nem volt kérdés, hogy ezeket is kipróbáljam. Nagyon hálás vagyok az Avonnak, amiért a mai három színt bemutathatom Nektek! :)
Már a csomagolással is egyértelművé tették, hogy itt bizony matt ajakrúzsokat rejtenek a kis kupakok, így amikor a szekrényben kotorászunk, könnyebben megtalálhatjuk ezeket a rúzsokat. A kupak teteje az Avonos rúzsok többségével egyező módon átlátszó, így nagyjából a színt is látni lehet, ha felülről pillantunk rá. Ha egy kicsit zsíros a kezünk, akkor sajnos megmarad a nyoma a rúzsok kupakján, így lehetőleg tiszta kézzel fogjuk meg.
Az általam választott három árnyalat az Ideal Lilac, a Peach Flatters és a Perfectly Nude. Mindhárom színt a promó képek alapján mertem kiválasztani, de az összes közül a legjobban talán az Ideal Lilac-ra voltam kíváncsi.

A honlapon található termékleírás alapján az alábbi tulajdonságok jellemzik a rúzsokat:
- bársonyos formula, simán siklik az ajkakon
- nem szárítja, sokkal inkább hidratálja ajkaidat
- hosszan tartó matt hatást és erős fedést biztosít

Amit mindhárom árnyalatról elmondhatok, hogy valóban nagyon kellemes, bársonyos érzést hagy az ajkakon. Van egy kis illata a rúzsoknak, de szerintem nem zavaró, ajkakon már egyáltalán nem érezni. Nekem az a tapasztalatom, hogy jól hidratálnak, nem igényelnek alá ajakbalzsamot. Ezen kívül tényleg nagyon jól pigmentált rúzsokról van szó, a világosabb, nude árnyalat is egy rétegben szépen fed. Az erősebb színeknél nem árt bizonyos időközönként ellenőrizni a rúzsunkat, és ha kell, felfrissíteni a sminkünket. Étkezés és ivás után érdemes mindenképp ránézni! És ami szerintem hatalmas pozitívum, hogy nem hívja fel a figyelmet a szárazabb részekre, nem ül bele az ajak redőibe. 
A Perfectly Nude-ot próbáltam ki először, és nagyon megtetszett, mert nagyon természetes hatása van az ajkakon. A képen nem annyira feltűnő, de egy kicsit sárgásabb a színe. Ez az a tipikus szín, ami bármilyen munkahelyen, és szituációban használható, hiszen nem kelt feltűnést.
A Peach Flatters az az árnyalat, amit nem ilyennek képzeltem élőben. A promó képek alapján ez egy világos, barackos árnyalat, ami szintén belefér a hétköznapi sminkbe. Ha szoktátok nézni a Facebook oldalamat (itt), akkor láthattátok, hogy minden hónapban feltöltöm a következő havi Avon újdonságokat mappába. A februári mappába pedig feltöltöttem a swatch képeket is, amiket az Avontól kaptunk meg. Élőben ez az árnyalat nem a várt hatást hozta, ugyanis sokkal intenzívebb, korallosabb, élénkebb, mint a promó fotón. Ennek ellenére szerintem jól áll nekem, viszont kicsit csalódtam, mert egy szép, világos, barackos árnyalatra is nagyon kíváncsi lennék.
Végül az Ideal Lilac is sorra került, nekem egyébként a kollekció leginkább szimpatikus darabja. Imádom, szerintem ez áll a legjobban. Egy kicsit élénkebb élőben, így nem hordanám mindennap, de a színe miatt ettől függetlenül is sokat fogom viselni a jövőben. :)
A színpalettán a nude árnyalatoktól az egészen alkalmi, élénkebb árnyalatokig mindenki megtalálja a neki tetsző rúzsokat, a pigmentáltsága, a formulája nagyon jó, és szerintem elég tartós darabok! Ezért tényleg mindenkinek szívből merem ajánlani, a színekről készült promó képekkel viszont óvatosan, mert nem minden esetben színhűek.
Kiszerelés: 3,6 gramm,
Ár: 979 Ft a februári katalógusból, online itt tudjátok megvásárolni.

Hogy tetszett Nektek ez a három árnyalat? Szeretitek a matt rúzsokat? Kipróbálnátok az Avon matt hatású rúzsait?

* A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem változtat a bejegyzésben olvasható véleményemen.

8 megjegyzés:

  1. Huu a Peach Flatters gyönyörű.
    Az Ideal Lilac nagyon jól áll Neked! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) igazából mindegyik nagyon tetszik és jó választás volt.

      Törlés
  2. Én is kipróbáltam egyet, a Vibrant Melont, és juj, nekem nagyon virít, főleg, hogy a fogaim nem hálivúd fehérek :D De ez a Nude megtetszett, lehet, rendelek egy ilyet, mert mostanság ezek és a barackos rúzsok jönnek be a legjobban ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, azt is láttam barátnőmnél, tényleg elég vibráló szín. Azt hiszem ez a leginkább nude a választékból. :)

      Törlés
  3. A nude szerintem eléggé sápaszt, de a másik kettő nagyon jól áll! :) Nekem a Red Supreme van meg. Nem vagyok egy túl nagy vörös rúzs rajongó de ez nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! alapesetben hófehérke vagyok ilyenkor télen, de szerintem az is jól áll. talán inkább a tavaszi időszakban vagy nyári barnulás után, ősszel érdemesebb azt a színt hordanom. :)

      Törlés
  4. Az a nude túl nude, de a középső nagyon jól áll neked, az utolsó meg még jobban. Én mindig pirosat veszek :)

    VálaszTörlés