2016. február 12., péntek

TESZT: Avon Ultra Colour rúzsceruza - Risque Rose árnyalat*

A mai bejegyzésben egy általam eddig nem használt termék típusról olvashattok, ami nem más, mint a rúzsceruza. Egy időben sokat lehetett hallani ezekről a termékekről, amik akkor valahogyan nem keltették fel az érdeklődésemet, hiszen se nem rúzs, se nem kontúr ceruza, és így nem igazán értettem körülötte a felhajtást. Nézzük, hogy milyen tapasztalatom van ezzel az Avon termékkel!
Viszonylag dundi a design, amelynek végén a termék színe látható. Én a Risque Rose árnyalatú rúzsceruzát választottam, ami egy korallos, rózsaszínes árnyalat. Pigmentáltsága kifejezetten jó, könnyen építhető a színe. Az állaga tényleg inkább ceruza, mint krémes rúzs állag, emiatt tartottam tőle, hogy milyen lesz a hidratálás, nem fogja-e kihangsúlyozni az esetlegesen szárazabb részeket.
Amire nem számítottam a termékkel kapcsolatban, az a sok-sok csillám, amit tartalmaz. Ezek megnehezítik a lemosást, mert eléggé ragaszkodnak, így vigyázni kell vele, hogy ne kenődjön el, mert akkor az arcunk minden területén bukkanhatunk csillámokra.
Maga a rúzsceruza viszonylag tartós, talán a csillámok és a ceruzás állag miatt kicsit tovább bírja, mint a krémes állagú rúzsok, de ugyanúgy szükséges evés-ivás után ránézni, kiigazítani.
Kiszerelés: 3 gramm,
Ár: 999 Ft a februári katalógusból vagy online rendelésnél itt.

Használtatok már ilyen rúzsceruzákat? Hogy tetszik Nektek ez az árnyalat?

* A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem változtat a bejegyzésben olvasható véleményemen.

2 megjegyzés:

  1. Csillám? A mindennapokban én nem csillámozom magam, de a színe jó, kár, hogy nem hidratál.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. talán látszik a swatch képen is, ilyen csillámló részecskék :)
      igen, hidratáló ajakápoló nem árt alá!

      Törlés