2016. február 15., hétfő

TESZT: Ziaja talpápoló krém*

Az idén volt szerencsém kipróbálni két Ziaja terméket, amik közül ma a tápláló talpápoló krémjüket mutatom be. Számomra az év minden napján fontos a testápolás, a kéz- és lábápolás. Persze a talpunkat, a sarkunkat általában csak nyáron látják mások is, illetve, ha eljárunk konditerembe és a szaunát is meg szoktuk látogatni, akkor bizony ott is. Éppen ezért kiemelten fontosnak tartom, hogy erre is odafigyeljünk.
A termékleírás:
A krém olíva- és napraforgóolajat tartalmaz. Megelőzi a bőrszövet berepedezését és túlzott kérgesedését. Ajánlott cukorbetegek részére is.

Naponta 1-2 alkalommal javasolt használni a terméket, ami így megfelelő hidratálást nyújt. Amikor először használtam, az első dolog, amit észrevettem, az illata volt. Engem rögtön a nagymamám egyik arckrémére emlékeztetett. Emiatt számomra ennek a krémnek érzelmi értéke is van.
Hogy vidámabb vizekre evezzünk, mindenképpen elmondom a kialakult véleményem. Imádom! Remekül hidratál, kicsit gazdagabb, zsírosabb krém, inkább testápolóra emlékeztető állaggal. Nekem az eddig használt kedvenc lábápolóimat is kiütötte a trónról, mert nagyon jól táplál, hidratál, még a téli időszakban is, amikor a bőr fokozottabban igényli az ápolást! :) Engem abszolút megnyert magának ez a lábkrém, így Nektek is mindenképpen csak ajánlani tudom.
Kiszerelés: 50 ml,
Ár: 595 Ft, a Ziaja webshopjából itt vásárolhatjátok meg, vagy a különböző drogériákban (amennyiben ott is kapható minden Ziaja termék).

Hogy tetszik Nektek ez a lábápoló krém? Van jól bevált talpápoló krémetek?

* A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem változtat a bejegyzésben olvasható véleményemen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése