2016. február 3., szerda

Things I like this week #22

Amilyen régen nem hallottatok efelől a rovat felől, én már annyira vártam, hogy újabb bejegyzést mutathassak nektek a kedvenc képeimből. Az államvizsgára készülés nagyon sok energiámat leszívta, és maga a vizsga is eléggé kimerített. Ma, még nem teljesen kipihenten, összeállítottam egy bejegyzésre való kedvenc képet. :)

1. SMINK/MANIKŰR:
Forrás
Az Instagramon akadtam rá lieve91 profiljára, aki nagyon ügyes nail art témákban, imádom nézegetni a manikűrjeit. Ez a manikűr azért is tetszik nagyon, mert klasszikus színeket vegyített, akár munkahelyre is el tudom képzelni a viselését. :)

2. KÉP:
Forrás
Ha már ti is várjátok a tavaszt, akkor biztosan jó kedvre derít ez a kép titeket is! :)

3. HAJ:
Forrás
Az egyszerű frizurákat szeretem, mint amilyen a képen szereplő konty is. Mutatós és könnyen elkészíthető, de mindenképp hosszabb haj kell hozzá.

4. ÉTEL/ITAL:
Forrás
Imádom az áfonyát, és ez a kókuszos, chiás joghurt igazán hangulatosan néz ki. A fehér és a kék hidegsége a telet idézi fel bennem, a hűvös időt. :)

5. EGÉSZSÉG/ÉLETMÓD:
Forrás
A planking az egyik olyan gyakorlat, amit szeretek csinálni, és az edzőm is mindig beillesztette az edzéseinkbe, persze nem mindennap, de imádtam, amikor kínzott vele. :)

6. OUTFIT:
Forrás
Végül egy kicsit már tavasziasabb outfit részlet, amiben a fekete mellett a pasztell rózsaszín is megjelenik. :) Elfogadnám gond nélkül, bár télen fehérebb vagyok, így a világos színek ilyenkor talán jobban sápasztanak.

Hogy tetszett a mai összeállítás?

4 megjegyzés:

  1. A mani és az outfit csodás! :)
    1 perc nem olyan sok idő, kivéve ha egy planket kell kitartanod. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, mi 1,5 perceket céloztunk be, és 2-szer egy edzés végén. :)

      Törlés
  2. Megvan az államvizsga, túlvagy rajta?? Gratula!!!
    Tetszik az összes kép, bár az állatmintás szőnyeg helyett keresnék valami mást, a többi szuper!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, kedden levizsgáztam! :) köszönöm!!

      Törlés