2016. március 4., péntek

Instagram TAG

Már nagyon régen volt tag a blogon, így úgy gondoltam, itt az ideje, hogy egy kicsit többet megtudjatok rólam. (Bár már kifejezetten sok mindent megtudhattatok rólam az alatt a majdnem 5 év alatt, amióta írom a blogot.)
A mai tag bejegyzésnek az Instagram tag-et választottam, nem is értem, hogy ezt én még eddig miért nem töltöttem ki. Tavaly söpört végig a blogger közösségen, akkor nem figyeltem fel rá, ma viszont az Instagramos oldalamról is megismerhettek. :)

Mi az Instagram felhasználóneved?
A kezdetek óta nem változott, @lilla.varga néven találtok meg, vagy ha ide kattintotok közvetlenül.

Mikor csatlakoztál?
2014. augusztus elején (pontosan napra nem tudom megmondani)

Melyik volt az első képed, amit feltöltöttél?
Az éppen aktuális dekorációmként szolgáló barin kísérleteztem a fotózási technikáimat javítandó. :) Tavasszal szoktam kihelyezni az íróasztalomra, és van, hogy nyár végéig kint is marad, de általában szeretem cserélgetni a dekorációimat.

Milyen gyakran posztolsz képeket?
Ha tudok, napi egy képet szoktam posztolni. Persze vannak napok, amikor egyszerűen semmi jó fényképet nem készítek, vagy nem tartom megosztásra érdemesnek, olyankor nem posztolok. Olyan napok is vannak, amikor több képet is szívesen megosztanék, de ekkor is törekszem a napi maximális 2 darab képre.

Melyik a legrosszabb képed, amit feltöltöttél?
Ez elég indokolatlannak tűnő kép, ami fotós szemszögből nézve igencsak borzalmas. :) A kezdeti szakaszban sokszor használtam a különböző filtereket, de már jó ideje mellőzöm ezeket, és az úgymond nyers képeimet posztolom.

Milyen kép rendelkezik a legtöbb lájkkal?
Az év végén lehetett készíteni egy alkalmazással top 9-es fotómontázst, amit én is kihasználtam, hiszen kíváncsi voltam, hogy 2015-ben mely képek kapták a legtöbb lájkot. Többnyire manikűrök kerültek be, és egy nyári málna fotó is, negyedikként. :) Mostanában sokkal  kevesebb időm jutott manikűrözni, így az utóbbi néhány hónapban inkább az ételekről készült fotók, tesztelésre érkezett termékek és az edzés utáni képeim lettek népszerűek.

Milyen típusú felhasználókat követsz?
Egyrészt követem az ismerőseimet, akikkel jó viszonyban vagyok és kedvelem a megosztott tartalmat, amit előállítanak, másrészt az edzéssel, étkezéssel foglalkozó felhasználókat, manikűr témájú profilokat, néhány színészt, színésznőt, 1-2 kedvenc sorozatom Instagram profilját, hogy nehogy lemaradjak a legújabb részekről. :)

Privát vagy publikus?
Publikus. A blog miatt is, hiszen itt azt is láthatjátok, amiről úgy gondolom, nem fog bejegyzésben megjelenni. (Például mit reggelizem éppen, az outfitem...)

Melyek a kedvenc képeid, amiket posztoltál?
Imádtam ezt a sajttortát, amit apa szülinapjára készítettünk, nagyon jó képeket sikerült készítenem róla! :)
Az államvizsga előtti utolsó edzés után készítettem a képet, ha jól emlékszem, és nagyon jó érzés volt. Januárban kezdtem el megint nagyon sokat edzeni, heti 4-5 edzést iktattam be, hiszen egyrészt muszáj volt kikapcsolni az agyam tanulás közben néha, másrészt nagyon nagyon jól esett újra a tervek szerint haladni. :)
Karácsony másnapján fotóztam a képet, a frissen kapott Karácsonyi lakoma és más történetek című könyvvel. Szeretem ezt a kompozíciót. :)
A karácsonyi hangolódásban nagy szerepe volt az Éva Advent magazinnak, és az Avon téli habfürdőinek, amiket végül megrendeltem és otthon használgattam. Viszont nemsokára az albérletben is lesz lehetőségem kádba való termékeket használni, így hozom fel őket majd költözés után.
Imádtam ezt az igazán cuki, nyári manikűrt. Vizes matrica teszt kapcsán választottam ezt a panda mintát, és nem csalódtam. Még szerencsére van sok belőle, így idén sem kell nélkülöznöm a cuki manikűröket.
A kedvenc gyümölcsöm az áfonya, így nem meglepő, hogy nagyon szerettem ezt a zabkását és sok lájkot is kapott.
Furcsa most erre a képre nézni, mert bár az egyik kedvencem (ami a bikinis képeimet illeti), most feltűnt, hogy mintha látnám a mostanában gyakori cardio hatásait. :)

Mi a legutóbbi frissítésed?
Tegnap ismét interjún voltam, így mindenképp csinosan szerettem volna felöltözni. Szeretek szoknyás szettekben megjelenni, bár most rájöttem, hogy szükségem van egy ceruzaszoknyára, ami kb. térdig ér, viszont mivel alacsony vagyok, ez a beszerző körút nem lesz egyszerű. :) Ami a normál szabás szerint térdig érő, az nekem térd alá ér, és nem előnyös.

Remélem tetszett Nektek a mai bejegyzés, és ha még nem követtek Instagramon, de tetszenek a képeim, akkor a későbbiekben kövessetek, hiszen sok dolgot csak Instagramon osztok meg, a blogon nem! :)

5 megjegyzés:

  1. Mindig magas csajnak képzeltelek :D
    Nagyon tetszik az utolsó képed.
    Nem rég kezdtem el tornázni. Irigylem is rendesen az alakod :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Többen mondták már nekem ezt, pedig csak 160-164 centi magas vagyok. Biztosan azért, mert képekről nehezebb megállapítani.
      köszönöm, kedves vagy! :) szerencsés alkattal rendelkezem, mindig vékony voltam, de amikor elkezdtem edzeni, akkor kifejezetten vékony voltam. visszanézve most sokkal egészségesebb és boldogabb vagyok kívül-belül. :)

      Törlés
  2. Nagyon csinos ez az utolsó szett, az áfonyás sajttorta meg annyira jól néz ki, hogy legszívesebben kérnék egy szeletet. :) A körmös manikűrök közül meg abszolút kedvenc a rózsaszín-fekete/fehér pöttyös-ezüst és a cuki pandás. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) mostanában a manikűrökre nem sok időm jutott, ezen némileg szeretnék változtatni, de elég kaotikus heteim voltak, illetve várhatóak a következő időszakban. :P

      Törlés
  3. Jajj, hát én is ehhez hasonló bárányon gyakoroltam fotózni!!! :D
    POntosabban egy fehér és egy fekete tagból álló bárányszerelmespárról van szó esetemben. A fotókat még most sem volt szívem lomtárba dobni, olyan jó érzés ránézni a bárgyú kis tét nélküli arcukra. :)

    VálaszTörlés