2016. március 31., csütörtök

Márciusi szerzemények

A március nálam főként a költözésről és az új helyre történő beilleszkedésről szólt. Éppen ezért igyekeztem nem sok dolgot venni magamnak. Többnyire sikerült is, hiszen van, amit anyától kaptam, de igyekszem visszafogni magam és csak olyasmire költeni, amire tényleg szükségem van. Így az utóbbi időben semmi manikűr témájút nem láttatok, ez nem véletlen.
Az új helyre mindenképpen úgy gondoltam, hogy szeretnék néhány új tartot, és bár én eddig mindig csak a téli szezonra redukáltam a gyertázásokat és illatosítást a lakásban, most mégis újítok egy kicsit a rutinomon. :) Ez alkalommal 7 tartot választottam, a Fireside Treats-t pedig már el is kezdtem használni, és imádom!!
A Dr. Organic csigagél alapú termékcsaládja új taggal bővült, egy hidratáló arcpakolással, amiről már olvashattátok is (itt), hogy nálam miképp teljesített. Kifejezetten megtetszett, így a Glamour-napokon lehet, hogy vásárolok majd másik arcpakolást is a márkától.
A márciusi Avon tesztcsomagom is megérkezett, de sajnos hiányosan, az új krémpúderekhez ajánlott ecset kimaradt a csomagból. Az Aqua Verve névre keresztelt körömlakk és a Day Glow nevű, új négyes szemhéjpúder ideális tavaszi újdonságok. Előbbiről már megírtam a tesztet, utóbbiról is hamarosan írok.

A költözés kapcsán sűrűn látogattam az Ikeát, így becsúszott két szuper, mintás szalvéta, és szükségem volt néhány új edényalátétre is. A kis mini alátét bögrékhez, müzlis tálakhoz szuper, egyébként kapható egy kisebb méretben is, két darabos kiszerelésben. Nekem a zabkásámhoz és az esti teákhoz nagyon jól jött végre, mert mindig az íróasztalomra tettem le, valamire, amit nem sajnáltam, plusz ami felfogta a meleget az edényekből.
A Bomb Cosmetics Egérke fürdősütit még februárban rendeltem, amikor anyunak is rendeltünk néhány terméket ajándékba. Egyrészt ezért nem szerepelt a februári szerzeményes bejegyzésben, másrészt pedig azért, mert ahogy az anyának szánt fürdőtermékeket, így az Egérke fürdősütit is szuper jól eldugtam... még én sem tudtam megmondani, pontosan hol van anyuéknál a szobámban. Így aztán a névnapi, szülinapi köszöntéskor sikerült megtalálnom, ami azt jelenti, hogy elfogyaszthatom végre! :)
A kedvenc testápolóm is a végét járja, így rendeltem egyet belőle még márciusban. Bár úgy vettem észre, hogy ennek az ára nem igazán ingadozik, nagyjából mindig 6-700 forint körül kapható, de így ki is tudtam próbálni az új postát, ahová rendelni fogom az Avont.
Anyuval nagyon rutinosan rendeltünk a H&M webshopból, méghozzá 25% kedvezménnyel. Mivel egy jó kosztüm nagyon jó szolgálatot tud tenni, így megpróbáltam az egyik üzletben, és így adtuk le a megrendelést. Ezt már az új helyre kaptam. :)
Szintén új ez a fürdőköpeny, amely a Jysk-ben volt leárazva, én pedig a költözéskor realizáltam, hogy az eddigi köntösöm már nagyon odavan... nem is emlékeztem, hogy azt mikor kaptam, de anyu szerint még azelőtt, hogy a városba jöttem tanulni.
A hónapban nagyon jó áron volt kapható a BioTech USA Iso Whey Zero-ja, amiből egy tiramisusra azonnal lecsaptam, mert már régóta izgatta a fantáziámat, hogy vajon ez milyen. Jelentem, imádom!! Így vettem még egy csomaggal, viszont tiramisus most nem volt, így vaníliásat hoztam, hiszen ez mindenhez megy, amolyan klasszikus. :)
Bár húsvétkor mi már nem ajándékozunk, azért anyuék megleptek egy kis vörösáfonyás étcsokival és kockás muffin papírral is. :) Amíg nincsenek gyerekek a családban, addig nem ajándékozgatunk, ugyanígy mikuláskor.

Ti miket vásároltatok márciusban? Hogy telt az elmúlt hónapotok?

6 megjegyzés:

  1. Szuper csinos ez a kosztüm, én is a kék kosztümömet használom legtöbbször.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, nekem is nagyon tetszik! :) a fekete annyira unalmas, snassz volt.

      Törlés
  2. Jaaaaj, Fireside Treats és Soft Blanket, a két kedvencem :))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon csini a kosztüm. A Fireside nekem is nagy kedvencem, de a legeslegjobban a Lake Sunsetet szeretem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! :) azt még nem próbáltam.

      Törlés