2016. március 6., vasárnap

Pozitív percek #127

Az elmúlt héten nem kellett amiatt aggódnom, hogy nincs elég tennivalóm, majdnem mindennap voltam a városban valamilyen okból kifolyólag. Elég mozgalmas hetet tudhatok most magam mögött, és még 1-2 hétig biztosan ez lesz a tendencia. Ezt nem bánom, jobban szeretek pörögni, de persze kell a pihenés is.
♥ interjúk ♥ HVG Állásbörzén jártam ♥ szombat délutáni kávé és beszélgetés a barátnőmmel ♥ amikor fontos dolgokban kérik a véleményemet ♥ tavasz-nyári divatbemutató az YLKA design studio-ban ♥ edzés utáni izomláz ♥ nagyon tetszik az agyas könyv, amit éppen olvasok ♥ már csak egy hét van a költözésig ♥ kellemes meglepetések ♥ kellemes, de kemény cardio edzés szerdán 

Nektek hogy telt a hét?

6 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik az öltözködési stílusod, talán mert közel áll az enyémhez :D A rövidnacit hol vetted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) nyár végén/ősszel vettem a New Yorker-ben, ez egy skort (skirt+short), ezt viseltem a divatbemutatón.

      Törlés
  2. Mit olvasool? :D szeretem az agyas könyveket ^^

    VálaszTörlés
  3. Jó képek! Hm, nem tudom, mennyire pozitív, hogy kivettem két nap szabit, mert őriztem a beteg gyereket, és pihentünk, de jó volt :) Anyám is meglátogatott, filmeztünk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez tipikusan az a szituáció, amikor meglátod a jó oldalát egy kevésbé pozitív dolognak. Tudtál egy kicsit pihenni. :)

      Törlés