2016. március 27., vasárnap

Pozitív percek #130

Hamarosan elérkezik a pozitív percek rovatom a 150. bejegyzéshez, már csak húsz hét van eddig a jeles alkalomig. Szinte hihetetlen, hogy már ilyen hosszú ideje írom ezt a rovatot, de nagyon jó döntésnek tartom, hogy ebbe belekezdtem anno. :)
Lássuk, milyen pozitív élmények értek a héten!
♥ megvenni a Glamourt, és tervezni a Glamour-napokat ♥ csajos este ♥ anyu csokra ♥ névnapi csokikat válogatni anyának és apának ♥ végre megtaláltam az államvizsga után rendelt Bomb Cosmetics Egérke fürdősütimet ♥ Dr. Organic termékteszt a blogon ♥ tavaszi szoknyás outfit ♥ fodrásznál jártam, és tavaszi, kicsit rövidebb frizurám lett, szeretem ♥ új olvasnivalókat találtam ♥ nagyon jókat nevetni apáékkal, sokat beszélgetni ♥ Instagramon már több, mint 250-en követnek ♥ tiszta tavasz van 

Nektek hogy telt az elmúlt hét? 

2 megjegyzés:

  1. Teljesen el vagyok úszva, betegséggel telt a hét, most már a 3., szóval azt sem tudom, melyik hét van. Viszont jó ebben, hogy kicsit lazítottam, itthon voltam és csak őriztem a betegeket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jobbulást!! :) gyógyuljatok meg hamar!

      Törlés