2016. március 12., szombat

TESZT: BioTech USA Natural Whey Protein

A blogon a mai bejegyzésben szereplő termék rendhagyónak számít, hiszen korábban ilyen jellegű bejegyzést nem olvashattatok. Amióta edzeni kezdtem és látszott, hogy kitartok mellette, egyre több információt gyűjtöttem -és a mai napig nagyon szeretem az ismereteimet tágítani-, azóta odafigyelek arra is, hogy edzés után megfelelő tápanyagot kapjon a szervezetem. Edzés után fehérjeturmixot iszom, ami fontos az izom regenerációjában, erről több cikket is találtok a builder.hu-n, nyugodtan nézegessétek, ha sportolni szeretnétek, mert sok hasznos információhoz juthattok!
A BioTech USA nemrég dobta piacra a Natural Whey Protein termékét, amiről érdemes tudni, hogy a márka legtisztább fehérjéje, nem tartalmaz hozzáadott cukrot, édesítőszert, aromát. Ez természetesen azt jelenti, hogy egy olyan fehérjéről van szó, amit nem az élvezeti értéke miatt fogyasztunk, hanem a hatása miatt. Valóban nem ez a legfinomabb fehérje, tekintve a fent leírtakat, de pont ezért tetszik annyira. A fehérjét vízben feloldva javasolt fogyasztani, én is inkább ebben szoktam elkeverni, tejben kissé csomós marad. Semmi olyat nem tartalmaz, amit nem kell neki, így aki egy tiszta, mindenmentes fehérjét keres, annak ez szuper választás lesz.
Kiszerelés: 500 gramm,
Ár: 3.990 Ft, megvásárolni a BioTech USA boltokban, vagy a webshopjukból tudjátok, innen. Itt egyébként még több információt megtudhattok a termékről.

Ti sportoltok valamit? Ha igen, milyen táplálékkiegészítőket használtok?

4 megjegyzés:

  1. Nekem a Scitec jobban bevált. Habár most már két hónapja tojás-fehérjét használok, abból is a natúrt. Whey-ből csak az ízesítettet tudom meginni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. annyiféle fehérje van, hogy egy élet nem elég végigpróbálni! :) melyiket használod? én is szoktam újat kipróbálni, de alapvetően az Iso Whey Zero-t és ezt a Natural-t kedvelem a BioTech-től. :)

      Törlés
  2. Felbuzdulva a korábbi beszélgetésünkön én most az Iso Whey lactose free-t néztem ki, szerintem ma veszek is egyet, mert hiába eszek tojást/csirkét edzés után, azért ha heti 4-5x edz az ember egy héten, nagyon megunja azt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az is nagyon jó fehérje! Most is vettem egy tiramisusat, mert már nagyon kíváncsi voltam rá, nemsokára elfogy a Natural-em és akkor kipróbálom. Korábban epreset ittam az Iso Whey Zero-ból, így merem ajánlani azt is. :) ráadásul ez most márciusban akciós áron kapható.

      Törlés