2016. március 25., péntek

TESZT: Dr. Organic - Bioaktív csigagél hidratáló arcpakolás*

Még február végén kaptam egy sajtóközleményt a Dr. Organic újdonságáról, a bioaktív csigagél pakolásról, amelyet a facebook oldalamon megosztottam Veletek is, itt. Nagyon kíváncsivá tett a pakolás, így amikor lehetőségem nyílt rá, hogy kipróbáljam, éltem vele.
A Dr. Organic Bioaktív csigagél hidratáló arcpakolás egy intenzív öregedésgátló hatású termék, igen magas hatóanyag tartalommal, ezért használata heti egy alkalommal javasolt! 10 perig kell hatni hagyni a pakolást, majd langyos, nedves vattakoronggal el kell távolítani.
A csigagél nagyon jól gyógyítja a súlyosan rongálódott bőrszövetet, meggyorsítja a gyógyulási folyamatot. Engem talán ez a tulajdonsága győzött meg leginkább, így nagyon vártam a kipróbálását.
Lássuk a véleményem!
A termék fehér színű, krém állagú, és kellemes, ám elég intenzív citrusos illattal rendelkezik. Nekem ez nagyon tetszik, hiszen frissítő érzetet nyújt. Vékonyan felkentem az arcomra a pakolást, majd a 10 perc elteltével langyos vízzel leöblítettem. Ekkor észrevettem, hogy itt-ott enyhe pirosságot okozott, ami a csigagél mellett, a termékben szereplő egyéb bioaktív illóolajaknak köszönhető. Mivel erről tájékoztattak minket, így nem lepett meg a dolog, az eredményt ez nem befolyásolja, néhány perc alatt elmúlik a bőrpír. 
A végeredmény friss, matt, üde arcbőr, amire örömre ránézni.
Kiszerelés: 10 ml, amely kb. 3 alkalomra elég,
Ár: 900 Ft, a Bionivo.hu webáruházban, itt, illetve Dr. Organic termékeket a drogériákban is tudtok vásárolni. (A Glamour-kuponok között találtok Dr. Organic csigagél termékekre beváltható kupont, illetve bármely más termékükre használható kupont is, amelyekkel több terméket is megvásárolhattok kedvezményesen.)

Ti használtok Dr. Organic termékeket? Mit gondoltok a csigagél termékcsaládról?

* A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem változtat a bejegyzésben olvasható véleményemen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése