2016. március 5., szombat

TESZT: Ziaja Kókuszos testápoló vaj*

Január végén érkezett meg hozzám a Ziaja kókuszos testápoló vaja is, akárcsak a már korábban bemutatott tápláló talpápoló krém. Kíváncsian fogtam bele a tesztelésbe, hiszen januárban, a hidegben kókusz illatú termékekre vágytam.
Maga a Ziaja testápoló vaj egy nagyon egyszerű, modern design-nal ellátott tégelyben érkezik, ami a talpápoló krémhez hasonlóan védőfóliával van ellátva, így beleszagolni, belenyúlni az üzletekben nem tudnak. Nekünk viszont azért jó hír, mert így biztosak lehetünk benne, mi vagyunk az elsők, akik használhatjuk.
A termék illata nem teljes egészében klasszikus kókusz illat, van benne még valami más is, ami még kellemesebbé teszi számomra. Nehéz megmagyarázni, de talán a kókuszkrémhez hasonlítanám, egy kicsit kevésbé édes illatkombinációban.
Az illata sokáig megmarad, így akinek ez tetszik, az nagyon fog örülni. Én személy szerint kellemesnek találom, és szeretem, ha a testápolóm hosszabb ideig érezhető marad rajtam. A testápoló állaga testvajhoz képest kifejezetten krémes, könnyed, akár azt is lehetne mondani, hogy habkönnyű állagú. Ez egyszerű adagolást tesz lehetővé.
Sajnos a hidratálásával nekem volt egy kis gondom, hiszen a nagyon száraz bőrömre egy kicsit kevés volt a téli hidegben (amikor fokozottabb a bőr szárazsága, hiába iszok meg nagyon sok vizet). Viszont alkalmanként használva, és a tavaszi idő beköszöntével valószínűleg gyakrabban tudom majd használni, mert ekkor gyengébb hidratálás is elegendő szokott lenni.
Mindenképp merem ajánlani a normál bőrtípussal rendelkezőknek, és azoknak is, akik szeretik a kókusz illatát, viszont ahogy említettem, nem az a klasszikus illat. :)
Kiszerelés: 200 ml,
Ár: 1.395 Ft a Ziaja webshopjából, de drogériákban is megtaláljátok.

Hogy tetszett Nektek a mai bejegyzés? Használtok valamilyen terméket a Ziaja-tól?


* A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem változtat a bejegyzésben olvasható véleményemen.

2 megjegyzés:

  1. Tusfürdőm volt, de elég skót vagyok, nem szoktam ilyesmire sokat költeni, Aveo, Balea termékeket használok, sarokra meg mindig valami sűrűbb krémet, most Aveo van, tégelyes. Nálam sokáig elég a testápoló, mindig a hígabb kiviteleket keresem, szerencsére nem száraz a bőröm. A kókuszillat nagyon csábító, de annyi ilyen cuccom van, hajjaj, sosem fogy el.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Átérzem a helyzetedet, már ami a sok testápolót, tusfürdőt illeti. Viszont mostanában nem vettem ilyesmit, és nem is tervezek. :) tusfürdőből abszolút kedvencek az yves rocher jardin du monde tusik, testápolóból az új avon kakaóvajas, és tbs testvajak táplálnak télen legjobban. :) sajnos ez utóbbi nem az olcsó kategória, de nagyon szereti a bőröm, így ha tehetem veszek egyet-egyet.

      Törlés