2016. március 30., szerda

Things I like this week #23

Azt hiszem, elérkezett az idő egy újabb aktuális kedvences képválogatáshoz, így a mai bejegyzés egy ilyen lesz! Tavasziasra sikeredett, hiszen végre virágzanak a fák, amik csodásak, színesek, egy szóval vidám hangulattal árasztanak el. :)

1. SMINK/MANIKŰR:
Forrás
Paulina az egyik kedvenc nail art bloggerem, ezt a manikűrjét nagyon szeretem. Egyrészt kifejezetten tavaszi manikűrt sikerült alkotnia, másrészt valahogy nem unom még ezeket. Én magam még nem készítettem virágos manit, de ami késik, nem múlik. :)

2. KÉP:
Forrás
Imádom ezt a képet, annyira jó hangulata van! Egy kicsit vintage, egy kicsit modern...

3. FRIZURA:
Forrás
Tavaszi/nyári hajviseletnek tökéletes a hosszú hajjal rendelkezőknek. :) Én magam maradok a bob fazonnál, egy kicsit most a rövidebb verzióját próbálgatom.

4. ÉTEL/ITAL:
Forrás
Fincsi, egészséges reggeli! Valaki engem is meglephetne valami hasonlóval -haha :)-, bár a fagyasztott gyümölcsöt még ilyenkor nem enném meg, nyáron meg már ott az igazi.

5. EGÉSZSÉG/ÉLETMÓD:
Forrás
Egy edzésnapló vezetése nem is tűnik rossz ötletnek. Köztetek van olyan, aki rendszeresen jegyzi az elvégzett gyakorlatokat, edzést?

6. OUTFIT:
Forrás
Munkába is tökéletes, de a táska inkább arra utal, hogy munka utáni programhoz választották. Abszolút elfogadnám ezt a szettet, kezdve a hegyes orrú magassarkúval, tényleg minden eleme tetszik! :)

+1. HANGULAT:
Forrás
Jön a bikini szezon, így ideje komolyabban venni az egészséges életmódot, étkezést! Bár ezt a fürdőruha felsőt nem értem (napozáshoz nem ideális), azért szívesen lennék a képen szereplő lány helyében a tengerparton...lazulnék, napoznék, jól érezném magam, persze egy jó könyv nem maradhat el. Hamarosan itt a nyár! :)

Ti melyik évszakot kedvelitek a leginkább?

4 megjegyzés:

  1. Uhhh az az első mani! :) Én nyári lány vagyok, szóval a nyár a kedvencem, imádom a 35 fokot. :D De egyébként minden évszakban szeretek valamit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én májusi vagyok, nekem is a nyár a kedvencem, de szeirntem is meg kell tudni látni a szépet minden évszakban. :D

      Törlés
  2. Jaj csak nyarat ne...:S így ezzel a kellemes tavasszal elmennék mondjuk októberig. Már most rosszul vagyok a 40foktól...Viszont tényleg szép haja van a lánynak, kipróbálnám azt a frizurát ^_^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ma már nagyon szép idő volt! :) neked jól is állna! ;)

      Törlés