2016. április 6., szerda

2016, I. negyedév

Amikor januárban megosztottam veletek az elképzeléseimet a blogot illetően, talán írtam is, hogy az utóbbi időben kevesebb személyes bejegyzés volt. Ekkor döntöttem el, hogy ha nem is minden hónapban, de negyedévente érdemes lenne egy személyes bejegyzést írni, amiben az adott időszak történéseiről mesélek. :) Így ma ezt olvashatjátok.
Januárban nagyon keményen elkezdtem tanulni és készülni az államvizsgára. Szerencsére előrelátó voltam és eddigre már a tételeimet is kidolgoztam, így csak meg kellett tanulnom. Azért a nagy tanulás mellett volt időm edzeni és olykor kikapcsolódni is. Néha nem volt könnyű, de szerencsésnek mondhatom magam, amiért a barátaim és a szeretteim mindig mellettem álltak.
Végül február 2-án sikeresen lediplomáztam, nem tudom mennyire ismert előttetek ez a tény, de kereskedelem és marketing alapszakon végeztem. Azóta tart az álláskeresés, több-kevesebb sikerrel. Már most látom, hogy csak optimista hozzáállással szabad megközelíteni a témát, hiszen mire ténylegesen találok valamit, eltelhet akár hosszabb idő is. Tudjátok, én nagyon szerettem dolgozni már az egyetemi évek alatt is, suli mellett, úgyhogy ez a munkanélküli állapot nem tetszik... néha letört vagyok miatta, szóval valahogy fel kell vidítanom magam.

Ez többnyire az edzéssel sikerül is, emellett hihetetlen mennyiségű könyvet elolvastam már, pedig csak 2 hónapja van időm ennek a hobbimnak élni. Ami a manikűröket illeti, sajnos az utóbbi időben nehezen jött meg a kedvem komolyabb díszítésekhez, amikor pedig valamit alkotni akartam a blogra, akkor nem sikerült jól, és inkább meg sem mutattam (Instagramon sem).
Ígértem, hogy a márciusban lezajlott költözésről is írok Nektek. Márciusban a nemzeti ünnep előtt költöztem be az új albérletembe. Már a költözés előtt egy héttel nekikezdtem dobozolni és átgondolni, hogy mennyi mindent kell elpakolni. Végül 14 doboz lett, ebből sok konyhai dolgokkal lett megrakva, ha jól emlékszem 5 konyhai dobozom biztosan volt. Szerdára volt megbeszélve a Digi net és tv bekötése, így addig el kellett magam foglalni valamivel, takarítottam a lakást alaposan, pakoltam... Ha emlékeztek még rá, egy hétig nem volt internetem, ugyanis kiderült, hogy a Digi a házba nem tudja bekötni a netet, mert ha valamit elfúrnak, akkor az nagy károkat is tudott volna okozni nemcsak nálam, de az egész épületben. Így az egyetlen választásom a UPC maradt, ami már az előző lakó által is be volt kötve, így csak időpontot kellett kérni a beszerelésre. Ez utána hétfőn megtörtént, így gyorsan meg is írtam a heti pozitív élményeimet, ugyanis olyan nem lehet, hogy ezt megszakítsam. :) Az egész költözés során nagyon sokat jelentett, hogy a szüleim mellettem voltak és segítettek. Rájuk mindig számíthatok, és ez nagyon jó érzés.
Mostanra érzem úgy, hogy nagyjából sikerült elrendezkednem, és megszoknom az új helyet. Nagy örömömre szolgál, hogy itt van fürdőkádam is, így hódolhatok a Bomb Cosmetics fürdősütiknek és egyéb kádban használható fürdőterméknek. :) Ezeket egyébként nagyon megszerettem, úgyhogy sokszor fogom használni a kádat e célból.
És közben hogy kitavaszodott, egyszerűen imádom ezt a sok virágba borult fát, ezt a sok napsütést, a jó időt! :)

Ha bármi kérdésetek, kérésetek van, írjatok nyugodtan!
Nektek hogy telt az elmúlt néhány hónapotok?

4 megjegyzés:

  1. Jó képek :) Munkakeresés miatt laksz albérletben? Én 18-26 éves koromig laktam albérletben, suli majd munka miatt, hát pénzkidobás volt, de nem volt más lehetőségem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! :)
      küldesz egy e-mailt nekem (vlilla0522@gmail.com)? ott szívesen válaszolok Neked. :)

      Törlés
  2. Klassz volt ez a bejegyzés. :) Az álláskereséshez sok sikert kívánok! Nem egyszerű, kitartónak kell lenni!

    VálaszTörlés