2016. április 15., péntek

Elfogyott termékek #8

Ismét összegyűlt egy nagyobb adag elfogyott termék, így ma egy ilyen bejegyzést olvashattok! Igyekszem röviden, tömören összefoglalni, hogy melyik termékkel, milyen tapasztalatom van, ti pedig nyugodtan írjátok meg, ha bármelyiket ismeritek, szeretitek ti is! :)
Az utóbbi időben kiürítettem három testápoló terméket, két tusfürdőt, egy szájvizet és egy adag protein is elfogyott.
A The Body Shop Vanilla Brülée-s karácsonyi kollekció még 2014-ben volt limitált ideig kapható, ekkor kaptam meg a tusfürdőt tesóméktól, amit imádtam. Nagyon kellemes, édes vaníliás-pudingos illata volt, így amikor nem hozták be tavaly télen, kicsit szomorú is voltam. Ekkor jutottam hozzá a testvajhoz, ami teljesen ellentétes illatú volt, hiába ugyanaz a termékcsalád. Ez egy virágos illat, amikért én őszintén nem rajongok, így kicsit csalódtam benne. Viszont a hidratáló hatása miatt nagyon szerettem, télen ez volt a kedvenc ebből a szempontból.
Az alverde 25 éves születésnapjára adott ki egy mini testvaj kollekciót, amelyben három 50 ml-es kiszerelésű termék kapott helyet. A képen az aloe vera-mangómag vajas testvaját láthatjátok. Illatát tekintve tavaszi, virágos illat, így megvártam vele a tavaszi időt. Még van két mini testvaj a szettből, amik szintén inkább ilyen virágos illatúak.
Az Avon januárban megújult Care termékcsaládjából a kakaóvajas testápolót kértem be tesztelésre, ami egyből a szívembe lopta magát, így már meg is kezdtem az utánpótlást! :) Ez volt a teszttermék, amit 2,5 hónap alatt használtam el, úgy, hogy mellette volt még más is használatban.
Az Yves Rocher tusfürdői nagy kedvenceim, szinte kivétel nélkül imádtam eddig mindet, amit próbáltam, különösen a Jardins du Monde családból. A narancsosat Elenitől kaptam még karácsonyra, és a nyáron használtam előszeretettel a kondiban. Csak kevés maradt benne, amit most használtam el teljesen. :)
A Listerine szájvizei közül a Stay White az egyik kedvencem, ez ízre is kellemes számomra, viszont váltogatni szoktam az Advanced White-tal, így most utóbbit használom.
Végül a BioTech USA Natural Whey Proteint is elfogyasztottam, és amint kicsit fogyni kezdenek az Iso Whey Zeroim, úgy újra megveszem ezt, mert nagyon tetszett. :)

Ti melyik terméket ismeritek/szeretitek a fentiek közül?

2 megjegyzés:

  1. Az Yves Rocher tusi nálam is nagy kedvenc, de gyakorlatilag bármelyik illat ebből a termékcsaládból... A vaníliás TBS tusiból nekem még a sima vaníliás volt meg, és most fogyott el; hát, szomorú voltam, hogy vége lett :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is kb. mindegyik tetszik, csak a mézes illatok nem. :)
      Néha a limitált darabok sokkal jobbak, mint az állandó kollekciósok, és ha egy ilyen különlegességre bukkanok, akkor fáj is érte a szívem egy kicsit, hogy már nincs többé.

      Törlés