2016. április 23., szombat

Fit Journal #2

A mai Fit Journal bejegyzésben az elmúlt időszakról lesz szó, arról, hogyan tudtam teljesíteni a magammal szemben támasztott elvárásokat. Az előző bejegyzésben írtam róla, hogy az utóbbi időben nehezebb volt tartanom magam a tiszta étkezéshez, és meg-megcsúsztam... Ezért is kezdtem bele ebbe a rovatba, ahol ezentúl megírom, hogy az adott néhány hétben hogyan teljesítettem.
A költözés után kicsit nehezebben ment az étkezés, becsúszott néha 1-1 pizza, amitől rossz érzés fogott el, mert alapvetően nem tiszta kaja. Igaz, hogy egy évben kb. 2-3 alkalommal eszem ilyesmit, így nem kéne, hogy emiatt rosszul érezzem magam, de mint sokan ebben az időszakban, én is készülök a bikini szezonra. Most már csak valami színt kéne magamra szednem. :)
Kicsit nehezebben megy visszaállni a megszokott étkezésre, de igyekszem, nagyon. :) Ami az edzést illeti, szerencsére nagyon szeretek időt áldozni rá, így heti 4 alkalommal biztosan edzem. Amióta kijött a jó idő, azóta futni is eljárok heti egyszer. Sajnos nem vagyok nagy futó, bár régebben is mindig szerettem, de egyszerűen inkább más cardio-t csinálok, ha lehet. :) Azért az első nagyobb célom az 5 km lefutása, a másik nagyobb cél pedig a 10 km.
Az utóbbi időben ilyen finomságokat ettem, főleg zabkását reggelizem, de most kezdek rászokni a chia pudingra is, amit olyankor esik igazán jól fogyasztani, amikor reggel sietek, vagy kicsit tovább aludnék. :) Este összerakom, és reggelre szépen megszívja magát a chia. Rendeltünk anyummal, és Elenivel egy adag chiát, meg mást is, de hamarosan megmutatom a havi szerzeményes bejegyzésben. Igyekszem tisztán étkezni, igazán próbálkozom. :)

Azt hiszem, egészen jól haladok, apró, fokozatos lépésekkel a céljaim felé.
Ti is készültök már a bikini szezonra? Esetleg diétába is belefogtok a cél eléréséért? (A diéta, mint olyan megérne egy külön cikket, így elképzelhető, hogy fogok róla írni, de alapvetően itt most nem az ész nélküli fogyókúrára gondoltam.)

6 megjegyzés:

  1. fitness is the best
    nice mirror pics
    http://www.melodyjacob.com/

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a kitartásodhoz! Még, ha néha-néha be-be csúszik ez az akkor is. :)
    Én nem kezdtem drasztikus diétába, viszont lemondtam a szénsavas üdítőkről, az édességekről, a fehér kenyérről,stb. Igyekszem hetente 4-5 alkalommal Jilliam Michaelsre tornázni, és meglepő az eredmény. Le ment rólam 8 kilogramm, és remekül érzem magam :D. A futás nekem is nehézkesebben megy :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) valahol el kell kezdeni, és inkább kisebb változásokkal érdemes bevezetni az új étrendet. :)

      Törlés
  3. Szerintem nincsen baj azzal, hogyha pl. heti 1x eszel valami olyan kaját, amit igazán szeretsz és nem a clean eating kategóriába esik. Előre eltervezed, melyik nap eszed, mittom én ebédre egy hamburgert, és akkor vagy többet mozogsz, vagy kevesebbet eszel vacsorára. Pont ma olvastam a Díványon, hogy igenis kell egy kis csalókaja-csalónap minden egészséges életmódba. Egy idő után elfogy az embernek az ereje arra, hogy konstans szabályozza magát.

    Tény és való, én nem a bikinialakra gyúrók -21 évig boldogan eléldegéltem úgy, hogy nem hordtam bikinit, idén is kibírom-, de szerintem heti 1 csalókaja semmilyen egészséges életmódot nem fog romba dönteni.

    Mindenesetre, sok sikert és kitartást a diétádhoz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egyetértek, valóban nincs azzal baj, ha egyszer egy héten csalunk, de az elején ez nem javasolt néhány hétig. ha heti többször csalunk, akkor van baj.

      Törlés