2016. április 16., szombat

Glamour-napi szerzemények | 2016. tavasz

A Glamour-napokat idén tavasszal sem hagytam ki, most anyával kerekedtünk fel egy kis vásárlásra. Ennek eredményét külön bejegyzésben, a szokott módon most megmutatom Nektek. Idén nem volt konkrét kívánságlistám, ami meglepő, mert sokkal jobban szeretem előre megtervezni, hogy mi az, ami tutira kell, és honnan. Általában ruhát már előtte héten fel szoktam próbálni, hiszen így csak le kell akasztani az állványról és megúszom vele a kígyózó sorokat a fülkénél. Most viszont nem terveztem, emiatt inkább drogériás szerzemények vannak túlsúlyban.
Csütörtökön mentem először vásárolni, ekkor beugrottam a dm-be a Schwarzkopf essence ultime samponért, mert kíváncsi voltam rá. Mostanában újabb és újabb samponokat próbálok ki, hátha megtalálom a számomra megfelelőt. A Rossmann-ban Listerine szájvizet vásároltam, amit már jó ideje használok.
Pénteken anyával benéztünk az Yves Rocher-ba, hiszen bár ami érdekelt, arra nem járt a kedvezmény, mégis nagyon kíváncsi voltam a legújabb Plaisirs Nature tusfürdőkre. :) A málnás-borsmentásra és a Jardins du Monde levendulás tusfürdőre esett a választásom. Ajándékba kaptunk mini kiszerelésű micellás vizet.
Az interjúkhoz és munkához egyre inkább a blúzokat, csinos darabokat keresem, így egy felsőt engedélyeztem magamnak az idei Glamour-napok keretében. A H&M-ben tetszett meg ez a felső, amit felpróbálás után (szoknyával és nadrággal is csini) meg is vettünk. :) Már fel is avattam egy interjún.
Végül, de nem utolsó sorban, a Camaieu nem szokott részt venni a Glamour-napokon, de náluk mindig van valamilyen akció. Ez a kardigán mondjuk nem volt akciós, de szuper áron jutottam hozzá, így megvettük. A nadrágot a Mangoban vettem, amilyenem már volt korábban is, csak időközben kifogytam, állandóan alakulok, így nadrágokkal nincs könnyű dolgom. Most végre az eggyel kisebb jó lett rám, de nem tervezek ennél kisebb darabokba fogyni. :)

Azt hiszem, hogy sikerült nem túlzásokba esnem, és visszafogtam magam.
Hogy tetszett a Glamour-napi szerzeményes posztom? Ti miket vásároltatok idén?

2 megjegyzés:

  1. Ejj, az a blúz valóban nagyon szép! Én a Takkóban csaptam le egy hasonlóra, csak annak gyöngyös-strasszos a gallérja, úgyhogy majd megnézem magamnak ezt is, hiszen amúgy is esedékes már egy H&M-kör nálam is :-) Nadrágfronton én is bajban vagyok, mert egyrészt kopnak rendesen a sok gyaloglás miatt, másrészt a méret is változóban van nálam is, úgyhogy tervben van egy-két tavaszi színű darab beszerzése :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! :)
      igen, sajnos a nadrágok azért problémásak, mert ha sokat viseljük, akkor az anyaguk is megnyúlik, így aztán hiába volt viszonylag olcsó, fél éven belül újat kell venni.

      Törlés