2016. április 24., vasárnap

Pozitív percek #134

Most éppen igen nyomasztóan hat rám ez az esős idő, kicsit kedvetlen vagyok tőle, de ez nem akadályozhat meg abban, hogy a szokott módon ma összegyűjtsem a héten történt pozitív dolgokat.
Lássuk, mik voltak ezek! :)
♥ Lush fürdőbomba ♥ Greenmark shopos rendelés ♥ elkészült a "festményem", már csak akasztót kell rá szerelnem :) ♥ futni ♥ kreatív hobby-s mini vásárlás, projektek tervben ♥ kedves szavak, amiktől muszáj mosolyogni  chia puding ♥ új kedvenc sorozatok ♥ 

Nektek hogy telt az elmúlt hét?

4 megjegyzés:

  1. Jaj. Ma kóstoltam meg a chia pudingot. Nekem azt hiszem nem jött be túlzottan. Nagyon abban a hitben voltam, hogy jobban megnőnek ezek a golyócskák. Legközelebb lehet kevesebb zabtejjel nekileselkedem. De ahogy látom, még a 100 grammos mini csomagom is elég lesz egy jó darabig.
    Ui.: Jó lett a festményed! És az új kedvenc sorozataidról azért beszámolhatnál, kicsivel részletesebben!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem kóstoltam zabtejjel, csak kókusztejjel, és azzal finom. :) persze ízlések és pofonok, vannak, akiknek nem ízlik.
      chia magot nagyon sokféleképpen lehet fogyasztani, zabkásába, müzlibe, joghurtba, salátára...
      köszönöm! :)

      Törlés
  2. Pozitívum, hogy láttam chiát a Tescoban, már csak idő kérdése az elkészítés, amikor itthon reggelizek, akkorra időzítem. Haladtam az ablakpucolással és el tudtunk menni vendéglőbe enni. Jött Naillandes csomagom. Ha kezdtem el volna gondolkodni, csak a negatív dolgok lebegtek volna a szemem előtt, pedig aztán történt jó is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. wow, ez számomra meglepő információ, úgy tűnik végre hódít az egészséges étkezés. :)
      pedig, ha szánsz rá néhány percet minden nap, hogy összegyűjtsd, milyen jó dolgok értek, akkor a negatívumok a háttérbe szorulnak és jobban tudod értékelni a pozitívumokat. tapasztalat :)

      Törlés