2016. április 5., kedd

TESZT: Avon Négyes szemhéjpúder - Day Glow*

Korábban még nem használtam az Avon szemhéjpúderei közül egyik fajtát sem, de amikor a márciusi pasztell színekben kiadott Day Glow árnyalatú négyes szemhéjpúdert megláttam, gondoltam, itt az ideje megnéznem, hogyan teljesít ez a típusú termék.

Kinyitva a szemhéjpúderpalettát, négy pasztell színnel találjuk szembe magunkat, amelyek a menta-kék vonalat erősítik. Ez egyébként nekem nagyon szimpatikus, hiszen tavasszal szeretem a menta színt használni az öltözködésben, manikűrökben. Ahogy láthatjátok a paletta tartalmaz egy kis tükröt is, ami elég nagynak bizonyul, ha a sminkes táskába bedobjátok, akkor ez jó szolgálatot tehet majd Nektek a későbbiekben.
Ami a szemhéjpúdereket illeti: pigmentáltság terén nem a legerősebb termék, a swatchokat NYX fehér szemhéjpúder alapra készítettem, alap használata nélkül gyengébb fedésre kell számítani.
A pozitív oldalon érdemes megemlíteni, hogy nem túl harsány színek, így akár hétköznapokban is hordható, nem porzik, és kibírja az egész napos strapát is.
Kiszerelés: 5 gramm,
Ár: 1.599 ft az áprilisi katalógusból vagy online.

Nektek milyen tapasztalataitok vannak az Avon sminktermékeivel?

* A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem változtat a bejegyzésben olvasható véleményemen.

8 megjegyzés:

  1. A szemhéjpúdereiket nem szeretem, de a rúzsaikért oda vagyok. :)

    VálaszTörlés
  2. Sajnos Kiderült, hogy allergiás vagyok az Avon szemhéjpúderekre. De még pár márka sminkjeit sem bírom. Kár mert tök sok szín tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sajnálom, kellemetlen lehet. :( de nézd a pozitív oldalát: megmarad a pénzed :)

      Törlés
    2. Ugyan...elverem másra az a baj 😃

      Törlés
  3. Nem szoktam szemhéjpúdert használni, ceruzás alkat vagyok, a géles Avon kitekerős ceruzát használom, nem rossz. Ezek nekem elmásznak mindig és hát idő lenne feltenni, amire reggel nekem nincs motivációm. A színek persze tetszenek, de mivel mindig rám romlanak a szemhéjpúderek, már nem veszek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én szemceruzát nem használok kb. soha. :)

      Törlés