2016. április 27., szerda

Things I like this week #24

Már régen volt Things I like this week bejegyzés, így most ideje megmutatnom Nektek az új kedvenc képeimet. :)

1. SMINK/MANIKŰR:
Forrás
Bár a Coachella véget ért, azért ezt a manikűrt kiemelném. Nekem nagyon tetszik, és nemcsak a színátmenet lett szépen kivitelezve, de a nyomdázás is kifogástalan. Örülnék, ha nekem is így menne. :)

2. KÉP:
Forrás
A tavaszi hangolódásban az ilyen virágos képek nagy segítségemre vannak, nem beszélve arról, hogy én már a nyarat várom! De előbb jó lenne beköszöntene a jobb, napsütéses, meleg idő, amikor már lehet napozni, mert némi színt magamra kéne szednem.

3. FRIZURA:
Forrás
Éljenek a fonatok újra! Nagyon szeretem képeken a különböző fonással készült frizura megoldásokat, ez is nagyon tetszik. Ha egyszer újra megnövesztem a hajam, több időt kéne szánnom a frizura-készítésre. 

4. ÉTEL/ITAL:
Forrás
Kecskesajtos-cukkinis szendvics, kis pezsgővel vagy fehérborral? A képről ezt nem lehetne megállapítani, de ez a szendvics érdemes lenne egy tesztelésre. :)

5. EGÉSZSÉG/ÉLETMÓD:
Forrás
Mostanában úgy vettem észre, hogy a közösségi oldalakon nagyon sok olyan kép van, amelyiken a hajlékonyság játssza a főszerepet. Úgy tűnik, kezd egyre több embert foglalkoztatni a sport, az egészség, aminek én nagyon örülök.

6. OUTFIT:
Forrás
Fehér outfit-et választottam a mai bejegyzésbe, mert már nagyon szeretnék én is ilyen teljesen fehér szettben kimozdulni. Az utóbbi néhány napban nem éppen kedvezett az időjárás ilyen szetteknek, de bízom benne, hogy hamarosan igen. :)

+1. NAPI CUKI:
Forrás
Imádom ezt a képet erről a rózsaszín papagájról!! Annyira cuki. :)

Hogy tetszett a mai bejegyzés Nektek? Várjátok már a nyarat?

8 megjegyzés:

  1. Hú ez a mani! *.* Az outit is nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Az a tulipános kép nagyon tetszik, meg a rajta lévő (mondjuk, hogy) epershake is, de az a fonat is csodás.. én sosem tudom ilyen szépen kivitelezni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a fonással az a legfőbb problémám, hogy ha magának készíti az ember, akkor nagyon meg kell érte szenvedni. :)

      Törlés
  3. Nagyon tetszik a haj meg a fonatok, nekem hosszú hajam van, de többnyire csak lóg. Amikor elmegyek fodrászhoz, nem bírja ki, mindig belefon valamit, alig várom, hogy kibontsam, de úgy fixálja, hogy esélytelen, csak a hajmosással lehet kiszedni, az meg festés után pár napig nem lehetséges.
    Az ételről jut eszembe, hogy kipróbáltam a chiát, mandulatejjel, férjnek jobban ízlett, mint nekem, szerintem olyan, mintha hideg zselégyöngyöket ettem volna. Legközelebb a gyümölcshöz adom a chiát és nem fordítva.
    Hogyne várnám a nyarat, főleg, hogy reggelre befagytak a pocsolyák.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. értem :) én sem szeretem, mikor agyonfixálják a hajam. :)
      én is várom, nyár-párti vagyok, de alapvetően ez a 30+ fok már nekem sem kellemes.

      Törlés
  4. A köröm és az outfit nekem is nagyon bejön!

    VálaszTörlés