2016. április 9., szombat

Zenzero wishlist

Ami késik, nem múlik, és ugyanez igaz a Zenzero-val való kapcsolatomra. Már régóta nézegetem a különböző ásványi nyakláncaikat, de azt hiszem idén már nem úszom meg a dolgot és beszerzek egy-két láncot. :) A mai bejegyzésben a kedvenceket gyűjtöttem össze.

NAPKŐ:
Forrás
Forrás
Forrás
Nagyon tetszik, ahogy ezen az ásványon megcsillannak az apró ezüstös szemcsék. Szerintem igazán különlegessé teszi a medálokat, és nagyon jól kombinálható bármilyen szettel. A második és harmadik medál tulajdonképpen ugyanaz, csak az egyiken arany a foglalat. Talán ez utóbbi kicsit jobban tetszik, bár az ezüstös kiegészítőim vannak hátrányban.

RÓZSAKVARC:
Forrás
Az egyik kedvenc ásványom a rózsakvarc. Még nagymamámnak volt egy csodaszép köve, amit imádtam, és azóta is nagyon kedvelem ezt az ásványt. A modern forma nekem egyébként nagyon szimpatikus.

ÓNIX:
Forrás
Ez a medál egyszerű, fekete, háromszög alakú, és mégis az egyszerűsége miatt kedvelem. A Zenzero ékszerek pont amiatt váltak számomra is kívánságlistássá, mert könnyen beilleszthetőek bármely szettbe, legyen az elegáns vagy sportos, ráadásul manapság nagyon divatosak az izgalmas, új formákban készült ásványékszerek. 

OBSZIDIÁN:
Forrás
Az obszidiánnal is van személyes kapcsolatom, hiszen néhány évvel ezelőtt anyukám hozott szuvenírbe nekünk 1-1 obszidián szobrocskát Mexikóból, amit azóta is féltve őrzök otthon. Nagyon szép, enyhe zöldes fénye is van annak a darabnak, és igazán kedves emlék. Szeretem a szuveníreket, én is mindig viszek valami apróságot, ha olyan helyen járok.

Ez lenne az én Zenzero wishlistem... :)
Nektek melyik termékek szerepelnek a kívánságlistátokon?

5 megjegyzés:

  1. Nálam is van jó pár darab a wishlistemen, gyönyörűek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egyetértek? van olyan, ami megegyezik a listáinkon? :)

      Törlés
    2. természetesen az "egyetértek" kijelentés akart lenni :)

      Törlés
  2. Szépek ezek az ékszerek, nekem is van pár ásványos, de alig hordom őket, mindig úgy érzem, hogy nehezek.

    VálaszTörlés