2016. május 2., hétfő

Áprilisi szerzemények

Áprilisban is igyekeztem a szükséges beszerzéseken túl visszafogni a költekezést, hiszen mostanában szeretném megreformálni a költéseimet, adni neki egy keretet, így tényleg csak a régóta vágyott, megérdemelt, szükséges dolgokat vásárolom meg.
A hajápolás fontos szerepet tölt be nálam, párszor talán már írtam róla, hogy nem egyszerű olyan hajsampont találnom, ami igazán nekem lett "kitalálva". Viszont ezt a két Dove hajsampont most megvettem, a Regenerate Nourishment-ből volt egy mintatermékem, ami alapján bejött, a Pure Care Dry Oil pedig szimplán szimpatikus volt. Meglátjuk, hogy mik lesznek a tapasztalataim.
A Dr. Organic workshop-ján jártam Elenivel a múlt hónapban, ahol megismerkedtünk az új termékeikkel, a kendermagolajos hajápoló családdal. A workshopon kaptunk egy kis goodie bag-et, és láthatjátok, mennyi mindent kaptunk. Én a hajsamponomat apának ajánlottam, mivel nekem elég sok új hajam van, ez a sampon pedig pont a hajnövesztésben segít. Erről a termékről, ha szeretnétek, majd megkérem apát egy tesztes bejegyzés erejéig, hogy véleményezze a hajsampont.
Anyák napjára vásároltam a Lush-ban egy Bouncey Bunny tusfürdőzselét anyukámnak, és magamat is megleptem egy Fluffy Egg fürdőbombával, ami az első Lush termékem. Mostanában ritkábban vágyok kádfürdőzésre, de a jelenlegi tré időben jól jött ez a kis fürdőbomba. :)
A kreatív énem is előbújt a rejtekhelyéről, végre megvalósítottam egy korábbi tervemet, amihez szükségem volt egy-két hobby festékre, ecsetekre. A "táblafesték" még nem került bevetésre, de ez is tervben van májusban. :)
A Lirene-től érkezett egy karcsúsító és feszesítő gél, amiről májusban fogok írni, az illata már most nagyon tetszik, kellemes citrusos.
Az Avonnál májusban történt egy nagyobb újítás, ugyanis a korábbi Gel Finish körömlakkok új formulát kaptak, és a nevük is megváltozott Gel Shine-ra. Ezek közül én az Iceberg White körömlakkot már régóta szeretném kipróbálni, és a képen szereplő új ecsetet is, ami krémes sminktermékekhez lett kitalálva. Nagyon finom, puha, tömör ecset, szeretni fogom.
Megérkeztek a múlt héten tesztelésre a Soft&Gentle alumínium-mentes dezodorjai is, amikről hamarosan olvashattok részletes véleményt nálam. :)

Ti miket vásároltatok áprilisban? Szoktátok vezetni valamilyen formában a kiadásaitokat?

6 megjegyzés:

  1. Sok mindent vettem tavasszal, nem sorolnám fel, inkább linkelek haul bejegyzést. :)
    http://moonangelstories.blogspot.hu/2016/04/tavaszi-haul-glamour-napok-lakas-dekor.html

    VálaszTörlés
  2. A pure care dry oil sampont én próbáltam, és nagyon nem jött be, remélem, te nem így leszel vele! :)
    Áprilisban próbáltam visszafogni magam, nem is igazán vettem ruhát. Igazából csak egy rúzst krémmániáról, balea tusit, kallos omega hajpakolást, és végre megjött ebayről a mizon hialuronsavas krémje és a csigás esszenciája :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, bízom benne, hogy ezek egyike jó lehet, sajnos vannak rosszabb samponok is, amiket már próbáltam.

      Törlés
  3. Nem szoktam vezetni a kiadásokat és mivel már megtaláltam azokat a termékeket, amiket újraveszek, nincs kísérletezgetés, így kevesebbet költök.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, nekem még néhány téren kell a kísérletezés. amúgy is szeretem a változatosságot, így időnként jól esik kipróbálni új termékeket, hiszen olyan széles választék van manapság, hogy úgy érzem hiba lenne nem kísérletezni olykor. :)

      Törlés