2016. május 8., vasárnap

Pozitív percek #136

Már megint eltelt egy hét, ez pedig nem jelent mást, mint hogy ma újra egy pozitív percek bejegyzést olvashattok.
Lássuk, a héten milyen jó dolgok történtek velem! :)
♥ futni ♥ végre süt a nap, úgy igazán ♥ idén már 25 könyvet olvastam el ♥ áfonya ♥ majdnem egy hétig bírta a piros körömlakkom ♥ két hét múlva születésnapom lesz ♥ relax délutánt tartani ♥ protein palacsinta ♥ meglepni anyut egy kedves gesztussal ♥ programtervezés 

Nektek hogy telt az elmúlt hetetek?

7 megjegyzés:

  1. Mi arborétumban jártunk, remek volt a tegnapi nap. Érkezett Nailland csomagom is.

    VálaszTörlés
  2. Valamelyik nap kipróbáltam a chia puding készítést, egy "recept" alapján csináltam, ahol azt írták, hogy 2 evőkanál maghoz 2,5 dl tejet öntsek, így is tettem, vágtam bele banánt is majd betettem éjszakára a hűtőbe, de egyáltalán nem lett pudingos állagú, ugyanolyan volt, mint amikor betettem. Nincs ötleted, hogy mi lehet a gond? :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a mennyiségek aránya lehet problémás vagy a tej. növényi tejjel érdemes csinálni, mert akkor fog "megszilárdulni", sima tejjel sokkal folyósabb marad. viszont a normál főzős pudingokkal ellentétben ennek nem lesz olyan állaga, mint a pudingnak, inkább a puding és a tej állaga közé lehetne sorolni.
      linkelek egy képet az állagról: http://1.bp.blogspot.com/-lTmpcprkWjE/U6LIOOF76jI/AAAAAAAABvA/IIRDfwq9o9s/s1600/chia+puding.jpg

      Törlés
    2. Szójatejjel csináltam pedig, de abszolút nem változott semmit az állaga, lehet akkor, hogy az arányokkal volt a gond :/

      Törlés
  3. Szerintem zselészerű a chia, elég fura volt. Én mandulatejjel csináltam.

    VálaszTörlés