2016. május 22., vasárnap

Pozitív percek #138, avagy a szülinapi heti pozitív

A mai alkalom talán egy kicsit különlegesebb a már megszokott heti pozitív percek rovaton belül is, mert ma van a születésnapom, így egy kicsit alkalmibb lett a bejegyzés a többihez képest. :)
Nézzük, a héten milyen pozitív élmények értek!
♥ végre találkozni és beszélgetni sokat az egyik barátommal ♥ szépséges és illatos virágokat kapni ♥ edzeni, futni is eljutottam a héten ♥ csodaszép idő lett a hétvégére ♥ ünnepi ebédelések, finomabbnál finomabb ételek... ♥ interjúkon is voltam ♥ befejeztem az Elenitől kölcsönkapott könyvet, kifejezetten tetszett ♥ 3,86 km, javul a távom, és a kitartás is megvan 

Nektek hogy telt az elmúlt hét?

8 megjegyzés:

  1. Gyönyörű az órád! Boldog Szülinapot! <3 Na erre számítottál a végére? :) Én nagyon meglepődtem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! :) igen, erre számítottam. de nagyon érdekes volt, kicsit gyilkos elmékre emlékeztetett, és azt is szeretem.

      Törlés
  2. Boldog szülinapot!! Szép a csokor!!
    Sajnos le vagyok maradva az olvasással. Vissza kellett lapoznom, melyik hétről is van szó. Program volt bőven azon a héten, aztán beütött a krach, betegség miatt csak a fele család tudott részt venni egy esküvőn. Na jó, ez a pozitív percek, annyira nem is akartam elmenni ám :) Ruhát sem vettem, semmit. Őriztem otthon a gyereket, aki aludt kitartóan én meg végignéztem csomó Pretty Little Liars epizódot :) Kaját, sütit hoztak a többiek, a vasárnap meg nyugis volt, szuper idő volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Pedig mostanában kevesebb bejegyzés volt. Most igyekszem azért a heti 3-at elérni, szerencsére van ihletem. :)
      Akkor pont jól alakultak a dolgok végső soron. Jobbulást nektek, remélem nem húzódik el a betegség!

      Törlés