2016. május 29., vasárnap

Pozitív percek #139

A héten végre lehetőségem volt szüleimnél tölteni néhány napot, amit maximálisan ki is használtam, kb. 90%-át napozással töltöttem. :) És csomó epret ehettem, ami az egyik nagy-nagy kedvencem!
Nézzük, még milyen jó dolgok történtek velem a héten!
♥ eper minden mennyiségben és formában ♥ végre napozni  fehér manikűr ♥ rendet tenni a szobámban, kiszelektálni egy csomó olyasmit, ami csak a helyet foglalta ♥ vezetni ♥ verőfényes napsütés ♥ barnultam ♥ futni is elmentem kicsit ♥ kellemes telefonos beszélgetések ♥ megvolt az idei első fagyizás, anyával, aztán a második is ♥ már érzem a nyarat, menthetetlenül megérkezett (ezért voltam kevésbé aktív) ♥ 

Nektek hogy telt az elmúlt hét?

2 megjegyzés:

  1. Felfordulás volt, ablakcsere. Még folyamatban van a dolog. A többiek jól lebetegedtek, hát ez annyira nem pozitív, de legalább otthon voltak és emiatt nem volt probléma, hogy mikor is legyen az ablakcsere. Nekem meg nem kellett táppénzre mennem a beteg gyerekekkel, mert férj úgyis beteg volt. Nem fogytak a gyerek utáni táppénzes napok, ami 14 nap egy évben. Szóval ez olyan vegyes hét, attól függ, honnan nézzük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jobbulást nektek! :) mindig talál az ember valami pozitívumot, még ha éppen rossz dolgok is történnek.

      Törlés