2016. május 6., péntek

TESZT: Soft&Gentle alumínium-mentes izzadásgátló dezodorok*

Korábban megosztottam veletek azt a sajtóközleményt, amelyben a Soft&Gentle alumínium-mentes izzadásgátló dezodorairól olvashattatok. Most a részletes véleményemet is megismerhetitek ezekről a termékekről, ha tovább olvastok! :)
Alapvetően nem szeretem a fújós dezodorokat, hozzám a golyós dezodor áll közelebb, hiszen az nem szennyezi úgy a környezet, nem beszélve az ózonrétegről, de kíváncsi voltam, hogy milyenek ezek az újdonság erejű termékek, így most az egyszer kivételt teszek.
A dezodorok három variációban - Active, Care és Floral - kaphatóak. Ezek közül a Floral tetszik a legkevésbé, amire számítottam is, hiszen a virágos illatokat általánosságban véve nem kedvelem. Ez a dezodor engem az egyik éppen virágzó fára (talán az akácra) emlékeztet, aminek fehér virága van és tömény, émelyítő illata, így ez a dezodor változat nem lett a kedvencem. Az Active és a Care dezodorok illatvilágukban sokkal közelebb állnak hozzám, a kedvencem a visszafogott, szolid Care változat.
Amit mindegyik dezodorról el lehet mondani, hogy könnyű használni őket, nekem a design is nagyon szimpatikus. Modern, egyszerű és színvilága miatt a fiatalabb generációknak lehet megnyerő. Izzadásgátló hatását nem tudom értékelni, ugyanis nem vagyok kifejezetten izzadós típus, másrészről edzések alatt semmilyen termék nem tudja meggátolni az izzadást.
Ha csak egy variációt szeretnétek kipróbálni, akkor a lila, Care változatot merem szívből javasolni.
Kiszerelés: 150 ml,
Ár: 999 Ft, a Takemeshop.hu-n, drogériákban 1.099 Ft-os áron tudjátok megvásárolni.

Mit gondoltok a Soft&Gentle dezodorokról? Próbáltatok már hasonló terméket vagy ezeket?

* A termékeket tesztelésre kaptam, ez azonban nem változtat a bejegyzésben olvasható véleményemen.

2 megjegyzés:

  1. Majd 40 fokban írjál róla :) Az izzadás nem zavar, ha szaglik, akkor igen. Általában Rexona Invisible-t használok, annak alig van illata, nekem a lényeg, hogy ne fogja meg a ruhát és ne legyek büdös. És sem vagyok izzadós, légkondiban ülök egész nap, inkább fázni szoktam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. majd kiegészítem nyáron! :)
      én általában parfümöt használok, dezodort csak este/napközben, amikor nem kell mennem sehova. én is úgy vagyok vele, ahogy Te, ha légkondis helyen ülök nyáron egész nap, akkor mindig tartok magamnál egy kardigánt. :)

      Törlés