2016. június 24., péntek

Elfogyott termékek #11

Újabb adag termék fogyott el, ezekről ma egy rövid bejegyzésben olvashatjátok, hogy mennyire váltak be nekem. :)
Az Avon egyik tusfürdő terméke, a Senses családba tartozó Refreshing Lagoon, amiből nagy kiszerelést vásároltam anno, most végleg elfogyott. Nagyon kedveltem, ugyanis kicsit uniszex, frissítő illata van, amit ezért apa is tudott használni, ha meglátogatott Pesten. Nem venném újra, mert most elég sok fürdőtermékem van.
A kedvenc fogkrémemből (Colgate Max White - with white micro crystals) is elfogyott egy 75 ml-es kiszerelés, de apu egyik alkalommal magával vitte, mikor nálam járt, ezért most nem ezt vettem újra. Amint az elfogy, visszatérek ehhez.
Nemrég részt vettem egy Dr. Organic workshopon, ahol kaptunk egy kis goodie baget, telis-tele termékmintákkal. Az E-vitaminos termékcsaládból egy testápoló volt a minták között, amit egy alkalomra el is használtam. Nem hidratált annyira, mint a megszokott testápolóm, így nem venném meg ezt a terméket.
Elhasználtam egy Yankee Candle - Sweet Strawberry tartot is, ami éppen az eper érésekor jött jól. Bár illata engem annyira az eperre nem emlékeztetett, azért kellemesen édes aromát csempészett a lakásba. Jövőre lehet, hogy újraveszem a tavasz/nyár közeledtével.
Eleni barátnőmtől kaptam ajándékba egy adag tetesept mangótejes fürdősót, amit nemrég használtam el az egyik esős napon. Kellemes élmény volt a fürdés vele, télen megnézem az üzletekben a választékot.
A Nivea pearl & beauty deo-ját használom már évek óta, és ezt a nagyszerű barátságot nem is tervezem megszakítani. :) Mindent tud, amit egy deotól elvárhatunk.
Az egyik kedvenc tartom is elfogyott, a Yankee Candle - Snow In Love nevű, amely neve ellenére még most tavasszal/nyáron is szuper illat, nem érzem télinek.
Kísérletezgettem egyet a Balea lábkrémével, azt hiszem valamilyen virágos variáció volt, de nem lett kedvencem, így nem is veszem újra. Jelenleg a legjobban a Ziaja talpápolója vált be, amiről a teszt menüpontban vagy a címkefelhőben a ziaja címkére kattintva olvashattok részletesebben is. :)
A Listerine szájvizeket nagyon kedvelem, mindig van otthon valamilyen fajta, legutóbb az Advanced White volt soron. Újra szoktam venni, általában a különböző fajtákat variálom.
Tavaly nyáron bővült az Yves Rocher Jardins du Monde tusfürdő család egy limitált zöld citromos/lime-os/ illattal, amit igazából idén használtam el. Kellemes, frissítő illata van, de ha kapható lenne most, nem vásárolnám újra.
Végül, de nem utolsó sorban a BioTechUSA Iso Whey Zero - tiramisus ízben is elfogyott. Nagyon szerettem, ez eddig a legfinomabb ízű fehérje, amit fogyasztottam. Most kísérletezek MyProtein termékekkel, de igencsak valószínű, hogy újra fogom vásárolni ezt a fajtát. :)

Nálatok milyen termékek fogytak el az utóbbi időben? A felsorolt termékek közül melyiket szeretitek, ismeritek Ti is?

2 megjegyzés:

  1. Nekem a Nivea deok nem jöttek be, semmit sem értek, a Rexonánál maradok, ami állítólag nem fogja meg a ruhát (eddig még). Fogkrémből Elmexet veszek vagy 15 éve, szájvízből Dontodent átlátszót, tusfürdőből mindig DM-eset, bár most van Bioderma meg Sanex, egyiket sem én vettem, de elhasználom.
    Bekened a talpadat?? Én csak a sarkamat szoktam kézkrémmel meg a térdemet, könyökemet, a többire mindig valami vizes testápoló megy, az Aveo Hydra vagy mi a neve, nagyon jó, zöld a kupakja.
    Nálam is mindig fog minden gőzerővel, tusfürdő, sampon (DM Jeden Tag az szörnyűűű), Balea arclemosó, fogkrém, már nem is számolom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem ez a deo a kedvenc, bár alapvetően én parfümöt használok, annál semmi sem tartósabb :)
      lábápolásnál én a sarkamra fókuszálok, de az egész talpamat bekenem, a lábfejet is néha, de azt vékonyabban.
      nálam minden lassabban fogy, mert mindent egyedül használok. :)

      Törlés